Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází se zajímavou novinkou – pojistné plnění se dozvíte obratem

Havarovali jste? V takovém případě oceníte on-line aplikaci na webu AXA pojišťovny. Čtyři kliknutí a hned budete znát míru pojistného plnění. Stačí nahrát fotodokumentaci poškozených dílů a identifikovat pojištěný vůz, výplata pojistného plnění na účet klienta může proběhnout už během následujících čtyřiadvaceti hodin.

Není třeba ztrácet čas, vše jde přeci zařídit online

Malé škody na vašem vozu už nemusí být předmětem sáhodlouhé pojistné události. Stačí fotoaparátem na mobilu vyfotit poškozený blatník, ulomené zrcátko či promáčklý nárazník a pojistnou událost pak rozebrat s pojišťovnou díky online aplikaci. „AXA je první pojišťovna v ČR, která expresní automatickou online likvidaci škod klientům nabízí. Naše aplikace sama vyhledá poškozené náhradní díly v katalozích, dokáže odhadnout rozsah servisních prací, a tak pomůže klientovi spolehlivě určit výši pojistného plnění. To vše v rekordně krátkém čase. Pokud klient s navrhovanou výší plnění souhlasí, vše je pak otázkou maximálně 24 hodin,“ dodává Karel Douda, manažer likvidace škod pojišťovny AXA.

K rychlému prověření dat nebude potřeba mnoho – fotografie poškození a pojištěného vozidla, tachometru, poznávací značky, řidičáku klienta a protokolu o nehodě. Aplikace se dá použít nejen na PC, ale také na tabletu nebo chytrém mobilním telefonu. Pokud nebude klient souhlasit s tím, jaká byla stanovena díky online aplikaci výše pojistného plnění, je samozřejmě možné vše řešit i jinak – klasický způsob šetření pojistné události s pracovníky likvidace pojistných událostí pojišťovny AXA. Dobrou zprávou je i to, že aplikace brzy vstoupí do ostrého provozu, během několika týdnů bude dostupná i pro slovenské klienty pojišťovny AXA.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP