Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poštovní spořitelna je druhá „Klientsky nejpřívětivější“

Poštovní spořitelna se prosadila v soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka roku 2010, když v kategorii „Klientsky nejpřívětivější banka“ obsadila druhé místo.

„Nesmírně si vážíme našeho umístění. Potvrzuje, že férový přístup k našim zákazníkům i naše jednoduché a praktické produkty se značkou Era jednoduše zaslouží ocenění,“ komentoval výsledky soutěže Roman Truhlář, manažer pro klientskou péči Poštovní spořitelny.

Hodnotily se například náklady klientů na vedení účtu nebo úrokové sazby u spořicích a úvěrových produktů. Posuzovala se také šíře produktové nabídky, rozsah a dostupnost pobočkové sítě a kvalita komunikace s klientem. Na základě všech těchto měřítek vyšla Poštovní spořitelna jako druhá nejvstřícnější pro zákazníky.

Poštovní spořitelna obsluhuje více než 2 miliony zákazníků, kteří si mohou vybrat z nejhustší sítě obchodních míst i moderních přímých obslužných kanálů. Její nová produktová značka Era přináší jednoduché, srozumitelné a univerzálně dostupné bankovní služby nejširšímu okruhu zákazníků.

-red-



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí