Mobilní aplikace Visa Portmonka, umožňující nahrát si všechny věrnostní a zákaznické karty do mobilu, nabídne uživatelům více akčních nabídek a zároveň napomůže dalšímu rychlému rozšíření mobilních plateb v České republice.
K rebrandingu a spojení se silnou značkou Visa přistoupila aplikace Portmonka, kterou provozuje mediální společnost MAFRA, po více než roce svého úspěšného fungování. Visa se tak stává oficiálním partnerem a podporovatelem aplikace. Partnerství obou společností funguje již několik let.
Pro platební asociaci Visa Europe znamená aplikace Visa Portmonka další krok v její plánované kampani na podporu mobilního placení v České republice. „Z našich průzkumů vyplývá, že Češi milují inovace a moderní technologie. Chytrý telefon dnes vlastní většina lidí a my jim chceme ukázat, jak výhodné i bezpečné je placení mobilem. Právě Visa Portmonka nám v tom významně pomůže. Češky a Češi mohou díky ní nakupovat výhodněji na více než 500 obchodních místech u desítek společností, jako je Husky, ROCK POINT, Fann Parfumerie, Mountfield, knihkupectví Kosmas a mnoho dalších,” informuje František Jungr, Manažer pro regionální rozvoj společnosti Visa Europe.
O budoucnosti spolupráce asociace Visa Europe s mobilní aplikací Portmonka nepochybuje ani produktový manažer aplikace Petr Švec: „Tento krok chápeme jako významný posun na cestě mobilní Portmonky k její plnohodnotné náhradě za obyčejnou peněženku.”
Běžní uživatelé díky tomu, že aplikaci začal podporovat globální lídr v platebních systémech, získají pravidelný přísun nových atraktivních slevových akcí a nabídek. Do budoucna se navíc můžou majitelé karet Visa těšit na speciální benefity a vyšší slevy při nákupu s Visa. Pro stávající partnerské prodejny, které aplikaci bez problémů akceptují, se žádné podmínky nemění. “Obchodníci díky spojení Portmonky se značkou Visa získají větší větší jistotu, že používání mobilních technologií je cesta správným směrem,” dodává Petr Švec.