Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kampaň na FLEXI životní pojištění

Pojišťovna České spořitelny spouští marketingovou kampaň na FLEXI životní pojištění. Opět se zaměřuje na vážné životní situace a nenásilně upozorňuje na důležitost finančního zajištění v takových chvílích. Komunikuje konkrétní produktový benefit – dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody.

ATL kampaň poběží od čtvrtého dubna až do konce května v televizi a na internetu. Podpoří ji i PR komunikace cílená na tisková a on-line média.

flexi_pcs

„Pro komunikaci jsme použili již osvědčený mediální mix, ve kterém kombinujeme televizní reklamu s on-line formáty. Poprvé se také zaměřujeme na využití remarketingových variant,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. On-line komunikace se objeví především na zpravodajských serverech (novinky.cz, aktuálně.cz) a na portálech pro ženy. Finanční poradce kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP