Mobilní aplikaci ČSOB Smart klíč, kterou banka zavedla na podzim minulého roku, si oblíbilo již více než 20 000 klientů. Celých 85 % uživatelů této služby je s jejím fungováním spokojeno, přičemž největší výhodu vidí v rychlosti aplikace, jednoduchosti a v odstranění povinnosti přepisování SMS kódu.
ČSOB díky této službě zvyšuje pohodlí klientů, kteří zadávají platby v elektronickém bankovnictví velmi často a přepisovat SMS kódy je pro ně zatěžující.
ČSOB Smart klíč klientům výrazně ulehčuje přihlašování a schvalování transakcí či změny nastavení v rámci internetového bankovnictví. Aplikace funguje nejen online, ale i bez připojení k internetu. „Více než 20 000 klientů již aktivně využívá k potvrzování svých transakcí novou mobilní aplikaci ČSOB Smart klíč. Převážná část (43 %) je ve věku 30 až 40 let. Desítky klientů využívající tuto aplikaci jsou starší 70 let,“ říká Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB.
Jak ČSOB Smart klíč funguje?
„Když klient zadá platbu ve svém internetovém bankovnictví, objeví se tato operace automaticky v mobilní aplikaci ČSOB Smart klíč. Samotnou platbu jednoduše autorizuje zadáním PINu v aplikaci a ve svém internetovém bankovnictví okamžitě uvidí potvrzení o přijetí transakce,“ říká Jan Vimr, výkonný manažer útvaru Řízení digitálních kanálů ČSOB.
ČSOB Smart klíč mohou využívat klienti s chytrými telefony či tablety s operačními systémy iOS, Android nebo Windows pro telefony, k dispozici je ke stažení zdarma v oficiálních obchodech App Store, Google Play nebo Windows Store pro telefony.