S počátkem ledna odstartovala první reklamní kampaň Banky CREDITAS. Ta nyní prostřednictvím televizních spotů a PPC kampaní propaguje spořicí účet s aktuálně nejlepšími parametry na trhu. Od února pak přibydou ještě display formáty na internetu a OOH.
Kampaň se sloganem „Pracují vaše úspory stejně tvrdě jako vy?“ využívá dokumentární formy, kdy ilustruje dva dny v životě projektanta. Kreativu vytvořila agentura Dynamo Design, spot režíroval Tomáš Mašín. Mediální prostor pro Banku CREDITAS nakoupila Médea.
Kampaň nabízí spořící produkt
„Namísto imageové kampaně jsme se rozhodli podporovat konkrétní spořicí produkt. Důvod je jednoduchý: zhodnocování úspor je jedním z pilířů naší retailové nabídky, sdělení tak podporuje i povědomí o značce a spojení s atributem výhodného spoření,“ vysvětluje Jiří Salajka, ředitel odboru marketingu a rozvoje produktů Banky CREDITAS. „Během ledna běží zejména spoty v televizi a PPC kampaň na internetu. Od února přidáme také billboardy a citylighty a internetovou display kampaň,“ dodává.
Cílem kampaně je oslovit trh s nabídkou spořicích produktů Banky CREDITAS a získat nové klienty, kteří zde dlouhodobě uloží depozita a začnou využívat služby platebního styku na běžném účtu. Banka očekává, že už během prvního roku může stávající počet 20 tisíc klientů minimálně zdvojnásobit.