Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Akce Triglav Partner nabízí zvýhodněné pojištění, rodinu zabezpečí až milionem korun

Triglav pojišťovna odměňuje své stávající klienty zvýhodněným úrazovým pojištěním. Díky akci Triglav Partner mají klienti od začátku dubna možnost zabezpečit svou rodinu pro případ tragické události. Mimořádné podmínky v rámci věrnostního programu zaručují vysoké krytí za bezkonkurenční cenu. Pojišťovna klade důraz na zaopatření dětí, kterým při ztrátě obou rodičů vyplatí jeden milion korun.

V rámci mimořádné akce Triglav pojišťovny mohou stávající klienti uzavřít pojištění pro případ smrti člena rodiny následkem úrazu, a to s pojistnou částkou 500 tisíc korun. V případě smrti pojištěného a jeho partnera následkem úrazu současně, bude jejich dětem vyplacena dvojnásobná suma. Celoroční akce Triglav Partner potrvá až do 31. března 2012.

„Všichni naši klienti při příležitosti výročí jejich pojistné smlouvy získávají možnost uzavřít výhodné úrazové pojištění s připojištěním pro děti zdarma. Pojistné přitom činí pouze 1,35 koruny za den,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Prostřednictvím této celoroční akce chceme zvýšit povědomí o výhodách úrazového pojištění, díky němu může rodina předejít finančním problémům v případě tragické události,“ dodal Baný.

Úrazové pojištění v rámci akce Triglav Partner je možné sjednat maximálně jednoduše. Triglav pojišťovna totiž pojistný produkt nabízí každému svému klientovi ve věku mezi 18 a 65 lety. Navíc nevyžaduje informace o zdravotním stavu. Pojišťovna zároveň neznevýhodňuje ani rizikové skupiny podle profesí, pouze s výjimkou nepojistitelných zaměstnání.

„Podmínky úrazového pojištění jsme se snažili nastavit tak, abychom našim klientům sjednávání co nejvíce usnadnili. Proto každému přijde do schránky dopis s informacemi o zvýhodněné nabídce s přiloženou složenkou, kterou stačí zaplatit a klient je pojištěn,“ vysvětlil Pavel Zavadil, produktový manažer Triglav pojišťovny.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP