Obsahově jde především o zpravodajský a informační portál, ale jeho prostřednictvím je také možné nakoupit investiční zlato v eshopu, osobně či formou spoření do zlata. Portál http://www.zlato.cz denně přináší aktuální nezávislé zpravodajství a komentáře ze světa financí, investic, spoření a událostí, které ovlivňují naše peníze.
Kromě tradičních tuzemských a zahraničních informačních zdrojů monitoruje též tzv. memainstreamová média a přináší tak informace, které nejsou běžně dostupné.
“V tom vidíme nesporný přínos portálu, protože se každý člověk může rozhodnout o svých penězích na základě relevantních informací,“ uvedl Libor Křapka.
Ambice majitelů a manažerů firmy jsou podle ředitele společnosti následující – být do konce příštího roku mezi prvními třemi firmami na tuzemském trhu s investičním zlatem a do roku 2018 se stát jeho jedničkou. “Jsou pro to veškeré předpoklady,“ řekl ředitel společnosti Libor Křapka: “Máme k dispozici unikátní národní doménu Zlato.cz. Neprodáváme investiční zlato s dlouhým čekáním na dodání objednávky, ale v reálném čase a za aktuální cenu, takže klient nemusí čelit riziku protistrany a být v nejistotě, pokud jde o konečnou cenu. Naši zákazníci přesně vědí, za jakou cenu nakupují, a že cena je konečná. Díky našim finančně silným partnerům si náš klient může své zlato převzít v podstatě ihned po zaplacení.“
Jednou z novinek, kterou společnost nabízí, je také spoření do zlata. Výhodou je dostupnost téměř pro každého, průměrování ceny a žádné zbytečné přeplatky.
“Žijeme v nejisté době a domníváme se, že každý by měl mít možnost zařadit do svého majetkového portfolia alespoň malou část fyzického investičního zlata, které bude mít pod svou kontrolou,“ uzavřel ředitel akciové společnosti Zlato.