Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA spustila úspěšnou kampaň na životní pojištění

AXA životní pojišťovna spustila na začátku října druhou vlnu kampaně na životní pojištění. Kromě televize bude kampaň probíhat také na vybraných portálech formou reklamních bannerů. Součástí kampaně jsou i tištěné inzeráty v novinách a časopisech, které vizuálně odkazují na televizní spot.

„Hlavním motivem našich kampaní v posledních letech je ochrana rodiny a příjmu při nečekaných životních událostech. Náš život se může ze dne na den od základu změnit a je dobré být na to připraven. Jednou z možností je právě naše životní a rizikové pojištění,“ říká Peter Socha, ředitel segmentu Life&Savings skupiny AXA pro Českou a Slovenskou republiku.

Kampaň měla premiéru na jaře letošního roku a byla klienty hodnocena mimořádně pozitivně. AXA se proto rozhodla její podzimní opakování rozšířit i o další média. Televizní spot je připravený ve spolupráci lokálního a CEE regionálního marketingového oddělení a bude se vysílat také v Polsku. Samotné natáčení probíhalo v České republice, kde taky proběhl casting. Režisérem je Nor Lars Tovik, který s AXA spolupracuje dlouhodobě. V roce 2006 např. vytvořil nové znělky, předěly a reklamy pro stanici National Geographic. Tato práce mu vynesla spoustu ocenění, včetně sedmi zlatých Promax Awards.

CZ_PLAKAT_A2_Protection_náhled

Hlavním motivem spotu životní pojišťovny AXA je ochrana rodiny a příjmu při nečekaných životních situacích. Poselstvím kampaně je ochránit sebe a svojí rodinu před následky nečekaných životních událostí, které mohou natrvalo změnit plány rodiny do budoucna.

AXA svým klientům také od zahájení kampaně až do konce roku nabízí mimořádně navíc dvojnásobné finanční plnění v případě dlouhodobého pobytu v nemocnici.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP