Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Bankopojištění ČSOB úspěšně zvládlo první půlrok své existence

Celkem 22 tisíc pojistných smluv uzavřeli od ledna do června klienti na bankovních pobočkách ČSOB. Jejich hodnota činí 64 milionů korun. Celková suma pojistného přesáhla po připočtení pojištění úvěrů, hypoték a karet 80 milionů korun. Sjednat si pojištění v bance má zájem stále více lidí. Čtvrtinu z celkového počtu smluv přišli klienti uzavřít jen během měsíce června.

„Jsme potěšeni prvními čísly, která dokazují, že naše strategické rozhodnutí stát se bankopojišťovnou a nabízet komplexní služby na trhu se začíná vyplácet. Ukazuje se, že klienti ocení pomocnou ruku při kontrole starých, mnohdy značně podhodnocených pojistných smluv,“ uvedl Michal Herzig, ředitel bankopojištění ČSOB.

Od začátku roku lidé uzavřeli 18 500 smluv neživotního pojištění, přičemž 4 800 z nich podepsali v červnu. ČSOB například pojistila 4 500 aut a dobře se vedlo i pojištění domů a domácností – v předprázdninovém měsíci se sjednalo 1 100 smluv z celkových 4 300. „Obzvlášť v minulém měsíci jsme zaznamenali výraznou dynamiku v nárůstu počtu uzavřených smluv. Je vidět, že lidem se nová služba líbí a stále více ji využívají,“ komentuje vývoj Michal Herzig. Potvrzují to i počty podepsaných smluv životního pojištění. Ze souhrných 3 500 jich poradci v červnu uzavřeli 830.

Bankopojištění má v Česku velký potenciál i proto, že 63 % populace považuje pojištění za nedílnou součást života. Na druhou stranu lidé často neví, kolik měsíčně platí a zda-li by sjednané pojištění uspokojivě pokrylo případnou škodu. Mnohdy si nejsou vědomi ani toho, jaká rizika si vlastně pojistili. Naprostou neznalost svého havarijního pojištění například přiznává 14 % Čechů. Celá polovina lidí také neaktualizuje pojištění domácnosti navzdory měnící se hodnotě vybavení domu či bytu.

Bankopojištění je nová služba ČSOB, díky které mají lidé na bankovních pobočkách k dispozici vedle bankéřů i pojišťovací specialisty. Ti jim poradí při sjednávání nových pojistných smluv nebo pomohou s revizí těch stávajících.

 



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP