Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Bezkonkurenční spořicí účet od Sberbank přichází na trh

Sberbank odstartovala svou první letošní marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu spořicího účtu FÉR spoření a jeho dvou hlavních výhod. Těmi jsou nejvýhodnější zhodnocení na trhu a garance sazby 1,63 % do roku 2016.

Jde o vůbec první kampaň Sberbank zaměřenou na spoření. Banka tak vychází vstříc klientům, kteří jsou nespokojeni se zhodnocením svých prostředků u jiných bank a s častým snižováním úrokové sazby, které vnímají jako nefér. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a online.

fersporeni

„Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, jejichž počet v loňském roce vzrostl o třetinu, a atraktivní spořicí účty jsou jedním z našich stěžejních akvizičních produktů. Naší strategií lepší péče o klienty je nejen bezchybná obsluha v distribuční síti, kterou jsme v loňském roce výrazně rozšířili, ale zároveň nabídka nejlepších produktů, které se řadí na špici jak v parametrech, tak v jednoduchosti a srozumitelnosti – náš spořicí účet získal nedávno ocenění Finparáda – Finanční produkt roku 2014. Druhým cílem je další zviditelnění naší banky a zvýšení znalosti značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně