
Sberbank odstartovala svou první letošní marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu spořicího účtu FÉR spoření a jeho dvou hlavních výhod. Těmi jsou nejvýhodnější zhodnocení na trhu a garance sazby 1,63 % do roku 2016.
Jde o vůbec první kampaň Sberbank zaměřenou na spoření. Banka tak vychází vstříc klientům, kteří jsou nespokojeni se zhodnocením svých prostředků u jiných bank a s častým snižováním úrokové sazby, které vnímají jako nefér. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a online.
„Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, jejichž počet v loňském roce vzrostl o třetinu, a atraktivní spořicí účty jsou jedním z našich stěžejních akvizičních produktů. Naší strategií lepší péče o klienty je nejen bezchybná obsluha v distribuční síti, kterou jsme v loňském roce výrazně rozšířili, ale zároveň nabídka nejlepších produktů, které se řadí na špici jak v parametrech, tak v jednoduchosti a srozumitelnosti – náš spořicí účet získal nedávno ocenění Finparáda – Finanční produkt roku 2014. Druhým cílem je další zviditelnění naší banky a zvýšení znalosti značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ.