
Centrum Chodov provedlo na jaře 2014 průzkum mezi svými návštěvníky, který odhalil, že 91 % zákazníků kladně hodnotí alespoň jednu z nabízených služeb centra. Za nejužitečnější z nich v 53 % považují možnost dobíjení mobilních telefonů a antiseptický gel na toaletách nebo možnost odložit si svršky v šatně (49 %).
Centrum Chodov chce i nadále svým zákazníkům poskytovat nadstandardní péči, proto pro ně připravilo jedinečnou akci s názvem Módní dny, která jim přinese řadu atraktivních nabídek a nečekaných zpestření nákupů. Ve dnech 25.–28. září si návštěvníci Centra Chodov mohou užít například bezplatnou péči módních specialistů nebo se nechat překvapovat tanečními vystoupeními či živými výlohami. Kromě netradičních zážitků je navíc zahrnou vybrané prodejny centra lákavými slevami, výtečnými ochutnávkami a milými dárečky.
Péče o zákazníky je jednou z priorit Centra Chodov a jeho návštěvníci ji hodnotí v 91 % kladně, jak vyplynulo z průzkumu provedeného v Centru Chodov na jaře 2014. Kromě služeb, které dotazovaní vyzdvihli coby nejužitečnější [prostor pro dobíjení mobilních telefonů a antiseptický gel na toaletách (53 %); dále služby v infostánku a šatna (49 %)], považují za přínosné i tiskoviny zdarma (42 %) nebo dětský koutek (41 %). Ze služeb poskytovaných v infostánku respondenti nejvíce oceňují identifikační náramek pro děti využitelný v případě jejich ztracení (40 %), možnost zapůjčení invalidního vozíku (36 %) nebo deštníku (34 %).
„Jsem přesvědčena, že další akci zaměřenou na extra péči a prémiové služby zákazníci uvítají. Podobně jako u předchozích aktivit prezentujících nákupy s překvapením se i nyní návštěvníci Centra Chodov mohou těšit na výhodné nabídky, benefity, dárky a nadstandardní servis,“ shrnula Marcela Hrdličková, ředitelka Centra Chodov.