Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Česká podnikatelská pojišťovna startuje podzimní kampaň „Nebezpečí číhá všude“

Česká podnikatelská pojišťovna, odstartovala v pondělí 20. října svou kampaň na podporu prodeje autopojištění. Třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením zvolila jako motto varování „Nebezpečí číhá všude“.

Jen málokdo si uvědomuje, kolik nástrah a nebezpečí číhá na každém kroku. Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli na jakékoli riziko. „Abychom zvýšili povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravili jsme pro zájemce o autopojištění zajímavý benefit,“ říká Ing. Igor Rolínek, manažer úseku marketingu. Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, tak získají pojištění odpovědnosti na jeden rok zdarma. Podle typu produktu je v ceně zahrnuto také úrazové pojištění řidiče nebo úrazové pojištění celé posádky. Každý nový klient obdrží navíc kupon v hodnotě až 500 korun na sjednání majetkového pojištění.

Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a CLV. Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP