Klienti České spořitelny mohou od začátku června do konce září měnit peníze za zahraniční měny bez poplatku. Stačí mít běžný účet v ČS a z něj peníze čerpat.
Výměna peněz v pobočce je tedy nejen výhodnější, ale také spolehlivější než v pouličních směnárnách, kde jsou často přemrštěné kurzy, vysoké poplatky nebo dokonce falešné bankovky. K Osobnímu účtu Česká spořitelna nabízí i cestovní pojištění, které zahrnuje léčebné výlohy, pojištění úrazů, odpovědnost za škodu, zpoždění letu i ztrátu zavazadel. Klienti si ho mohou sjednat ve čtyřech variantách, podle limitů pojistného plnění. Před cestou tedy není třeba chodit do banky i do pojišťovny, vše potřebné vyřídíte na jednom místě.
S peněženkou plnou těch správných bankovek a pojištěním možných nepříjemností už klientům nic nebrání vydat se na cestu. Pokud ale na dovolené peníze dojdou rychleji, než klienti čekali, nemusí se bát výběru z bankomatů. V 10 evropských zemích v bankomatech Erste Group vyjde výběr jen na 5 Kč. Tedy stejně jako výběr z bankomatů České spořitelny.
A pokud má klient v zahraničí strach, že peníze ztratí nebo mu je ukradnou, a ocitnete se tak bez jídla a nezbytné hotovosti v cizí zemi? Takové obavy jsou zbytečné. V případě ztráty nebo krádeže peněz a platební karty stačí zavolat na číslo +420 777 901, kde kartu snadno zablokuje. Na požádání Česká spořitelna pošle novou kartu nebo hotovost, kterou si vyzvednete v nejbližší bance. I tak je ale dobré nechávat si vždy část hotovosti odděleně, třeba mezi oblečením v hotelu. Další službou České spořitelny, která se může hodit v zahraničí, je takzvaný chargeback. V případě, že klient kartou zaplatí za zboží, které je poškozené či dokonce padělané, banka za něj reklamaci vyřídí.