Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Čím menší využití vozu, tím nižší pojistné. To vypočte z fotky tachometru v Allianz robot

Libovolná lidská aktivita, která má pevně stanovená pravidla, může být robotizována. To platí i pro české pojišťovny, kde má podobný proces silný potenciál. Například Allianz nyní roboty povolává k výpočtu pojistného pouhým ověřením fotografie tachometru u autopojištění.

Sazba je odvislá jednoduše od toho, kolik kilometrů auto meziročně najezdí.

Robot zjistí, zda snímek nebyl uměle upravován a automaticky spočítá pojistku na další rok

Finalizace projektu Allianz už proběhla na začátku ledna, v současné době robot dává pozor na blížící se výročí povinného ručení u klientů a včas je upozorní díky mobilní aplikaci Allianz CZ na nutnost nahrání fotografie tachometru. Robot si pak ověří, jestli neproběhla počítačová úprava snímku a zda je tachometr shodný s pojištěným modelem automobilu. Platí pak jednoduchá rovnice – čím méně klient najede kilometrů, tím nižší bude pojistné.

Celá akce je hotová za několik minut, díky této bleskové komunikaci se výrazně zvýší komfort každého klienta. Pokus o pojistný podvod robot dokáže velmi dobře rozpoznat, pokud bude mít podezření, předá případ kolegům. V jiných případech ale lidský faktor není vůbec zapotřebí. Robot odešle automaticky na email klienta informaci o tom, jak vysoké bude pojistné v příštím roce.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP