Každý oslovený klient je na začátku videa přenesen do situace, ve které je pozván na snídani, oběd či večeři, záleží totiž na tom, v jakou denní dobu si dané video otevře.
Je mu nabídnuto jídelní menu, přičemž si může vybrat jednu ze tří možností a poté sleduje postup přípravy jeho pokrmu, který je však nakonec naservírován odděleně na několik talířů. Klient má možnost tento druh servírování odmítnout a jeho rozdělená strava je poté spojena v jeden kulinářský zážitek. Celé video tak v souvislosti s konsolidací půjček vyobrazuje klientovo vlastnění několika úvěrů a příležitost jejich spojení v jedinou, výhodnější a přehlednější půjčku. Na závěr je klientovi nabídnuta nabídka přímo pro něj, příp. možnost sjednání schůzky na pobočce.
„Personalizované video považujeme za zajímavý způsob komunikace, který by mohl naše klienty zaujmout. Kulinářské pořady a soutěže začínají být oblíbenější, lidé je s velkým nadšením sledují, a tak nás napadlo naši ideu zobrazit právě v tomto oboru. V restauraci také nedostaneme všechny suroviny odděleně, nedávalo by to smysl. Mnohem lepší je servírovat všechny části dohromady, stejné je to i se sloučením půjček,“ popisuje Radovan Kuštek, ředitel Digitálního marketingu ČSOB. „Tuto formu komunikace s klienty zkoušíme poprvé, a pokud to bude fungovat, budeme tímto stylem komunikace pokračovat. Do konce roku plánujeme tímto způsobem oslovit několik tisíc klientů,“ dodává Radovan Kuštek.