Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB novým způsobem oslovuje klienta s projektem konsolidace půjček

Každý oslovený klient je na začátku videa přenesen do situace, ve které je pozván na snídani, oběd či večeři, záleží totiž na tom, v jakou denní dobu si dané video otevře.

Je mu nabídnuto jídelní menu, přičemž si může vybrat jednu ze tří možností a poté sleduje postup přípravy jeho pokrmu, který je však nakonec naservírován odděleně na několik talířů. Klient má možnost tento druh servírování odmítnout a jeho rozdělená strava je poté spojena v jeden kulinářský zážitek. Celé video tak v souvislosti s konsolidací půjček vyobrazuje klientovo vlastnění několika úvěrů a příležitost jejich spojení v jedinou, výhodnější a přehlednější půjčku. Na závěr je klientovi nabídnuta nabídka přímo pro něj, příp. možnost sjednání schůzky na pobočce.

csob_konsolidace

„Personalizované video považujeme za zajímavý způsob komunikace, který by mohl naše klienty zaujmout. Kulinářské pořady a soutěže začínají být oblíbenější, lidé je s velkým nadšením sledují, a tak nás napadlo naši ideu zobrazit právě v tomto oboru. V restauraci také nedostaneme všechny suroviny odděleně, nedávalo by to smysl. Mnohem lepší je servírovat všechny části dohromady, stejné je to i se sloučením půjček,“ popisuje Radovan Kuštek, ředitel Digitálního marketingu ČSOB. „Tuto formu komunikace s klienty zkoušíme poprvé, a pokud to bude fungovat, budeme tímto stylem komunikace pokračovat. Do konce roku plánujeme tímto způsobem oslovit několik tisíc klientů,“ dodává Radovan Kuštek.



Čtěte také

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Brzká návratnost a díky chytrým sítím brzy možná i komunitní sdílení. Šest důvodů, proč se vyplatí pořídit si fotovoltaiku

marketing Dopady inflace a jak chránit úspory

marketing Cestování do zahraničí: Kdy mám nárok na náhradu škody v případě pozitivního testu?

marketing ČSOB přináší další zvýhodnění pro seniory

marketing Účet ve Fio bance si nově založíte z mobilu

marketing Wüstenrot oznamuje detaily odkladu splátek v souvislosti s koronavirovou pandemií

marketing Jak vyplnit daňové přiznání za rok 2018