Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB připravila novinku ke svému cestovnímu pojištění

ČSOB Pojišťovna od prvního června letošního roku připravila reklamní kampaň na podporu cestovního pojištění, která nese podtitul „slovník na cesty už potřebovat nebudete.“. Pokračuje se tím v komunikačním konceptu „čekáme nečekané“.

Ten zajistí klientům zajímavé bonusy, o kterých by při uzavírání pojištění ani nepřemýšleli. Jedním z nich je tlumočení po telefonu v případě obtížných situací v cizině.

Jednání s úřady nebo lékařem v zahraničí? Bez problémů…

„Pro komunikaci jsme si vybrali benefit, který je součástí asistenčních služeb k cestovnímu pojištění. Jedná se o tlumočení na dovolené z cizího jazyka do češtiny například při jednání s lékařem nebo úřady či policií. Tento benefit sice není žádnou novinkou, ale nikdy nebyl výrazně komunikován a klienti ani neví, že takový benefit na trhu je,“ dodal manažer útvaru Komunikace a reklama ČSOB Pojišťovny Petr Milata.

Hvězdou této kampaně je fenka jménem Bára, která zlikviduje slovník svých majitelů, aby dala najevo, že slovník na cesty není vůbec zapotřebí. Báře je totiž jasné, že asistenční služby cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny slovníky při pobytu v zahraničí dobře nahradí. Samotná kampaň na podporu cestovního pojištění poběží až do konce srpna letošního roku.

ČSOB Pojišťovna bere v potaz i situace, který by v pojištění nikdo neočekával – pračka může vypovědět službu až po uplynutí zákonné záruky, někdo vám odcizí notebook z kufru automobilu nebo kolo, které jste si nechali před restaurací. Rozbité topení, zabouchnuté dveře od bytu nebo potřeba zbavit se myší na půdě. „Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme dlouhodobě vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ dodává David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP