ČSOB přináší další možnost pro komunikaci se svou klientelou. Nově půjde banku kontaktovat skrze mobilní aplikaci WhatsApp. Klienti mohou vyřešit běžné otázky, aniž by museli jít na pobočku nebo zvedat telefon. Komunikace s ČSOB je však možná i přes Facebook nebo Skype a Twitter, k dispozici je také online chat nebo video.
Společně s WhatsApp tak tato banka připravila pro své klienty rozsáhlé možnosti komunikace, služba je k dispozici na telefonu 607 275 105, v pracovní dny je možné ji využít mezi sedmou a dvaadvacátou hodinou, během víkendů pak od 10 do 19 hodin.
Dotaz na banku poprvé v ČR skrze WhatsApp – to vše díky ČSOB
Služba, s níž ČSOB přichází jako první tuzemský bankovní ústav, přinese klientům vyšší komfort při vzájemném rozhovoru. Skrze celosvětově populární aplikace je možné komunikovat i s klientským servisem banky, jenž vyřeší otázky kolem bankovních produktů či služeb, a to doslova odkudkoliv, kde je k dispozici internetové připojení. Aplikace WhatsApp je dostupná v obchodech Google Play nebo App Store, a to naprosto bezplatně. Tato aplikace má však limit – jedna konverzace, jedno telefonní číslo. ČSOB proto plánuje, že po jisté době bude stávající telefonní číslo nahrazeno dalším.