Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB připravila pro své klienty nový komunikační kanál skrze aplikaci WhatsApp

ČSOB přináší další možnost pro komunikaci se svou klientelou. Nově půjde banku kontaktovat skrze mobilní aplikaci WhatsApp. Klienti mohou vyřešit běžné otázky, aniž by museli jít na pobočku nebo zvedat telefon. Komunikace s ČSOB je však možná i přes Facebook nebo Skype a Twitter, k dispozici je také online chat nebo video.

Společně s WhatsApp tak tato banka připravila pro své klienty rozsáhlé možnosti komunikace, služba je k dispozici na telefonu 607 275 105, v pracovní dny je možné ji využít mezi sedmou a dvaadvacátou hodinou, během víkendů pak od 10 do 19 hodin.

Dotaz na banku poprvé v ČR skrze WhatsApp – to vše díky ČSOB

Služba, s níž ČSOB přichází jako první tuzemský bankovní ústav, přinese klientům vyšší komfort při vzájemném rozhovoru. Skrze celosvětově populární aplikace je možné komunikovat i s klientským servisem banky, jenž vyřeší otázky kolem bankovních produktů či služeb, a to doslova odkudkoliv, kde je k dispozici internetové připojení. Aplikace WhatsApp je dostupná v obchodech Google Play nebo App Store, a to naprosto bezplatně. Tato aplikace má však limit – jedna konverzace, jedno telefonní číslo. ČSOB proto plánuje, že po jisté době bude stávající telefonní číslo nahrazeno dalším.



Čtěte také

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Brzká návratnost a díky chytrým sítím brzy možná i komunitní sdílení. Šest důvodů, proč se vyplatí pořídit si fotovoltaiku

marketing Dopady inflace a jak chránit úspory

marketing Cestování do zahraničí: Kdy mám nárok na náhradu škody v případě pozitivního testu?

marketing ČSOB přináší další zvýhodnění pro seniory

marketing Účet ve Fio bance si nově založíte z mobilu

marketing Wüstenrot oznamuje detaily odkladu splátek v souvislosti s koronavirovou pandemií

marketing Jak vyplnit daňové přiznání za rok 2018