Své třetí narozeniny oslavil 15. února 2011 Dámský investiční klub České spořitelny. Zájem o investice přivedl od založení klubu mezi jeho členky již téměř 2 200 dam. Velká část z nich je zároveň klientkami České spořitelny. Novinkou, která se v rámci odborně-společenských setkání objevila poprvé více než před rokem, je dobročinný bazar. V roce 2010 pak mohly účastnice klubových akcí během něho zakoupit výrobky chráněných dílen či charitativních zařízení – zkušené i začínající investorky tak přispěly 17 tis. Kč na pomoc obětem povodní a stejnou částkou na fungování charit.
„Stálý nárůst členek nás utvrzuje v názoru, že založení klubu bylo dobrým krokem, neboť podobná možnost, získat hlubší znalost o investicích a současně potkat zajímavé dámy působící v různých oblastech života, na zdejším trhu chyběla,“ uvedla Romana Vlková, manažerka Dámského investičního klubu České spořitelny. „Těší nás i rostoucí zájem o klubové partnerství, během minulého roku se počet partnerů opět rozšířil,“ dodala Romana Vlková.
Mezi členky klubu patří manažerky, podnikatelky či novinářky z celé České republiky – 77 % z nich pochází z Čech, 20 % z Moravy a zbytek jsou členky mající zahraniční adresu. Téměř 80 % je v produktivním věku mezi 30 až 60 lety, nejpočetnější zastoupení má pak věková kategorie 30 až 39 let.
Z řad klientek České spořitelny je mezi členkami klubu již přes 700 investorek. Převažují stále ty konzervativní, nejčastěji investující do dluhopisů a dluhopisových fondů (čítají 54 % z celkového objemu jejich investic), dále do fondů peněžního trhu (24 %), akcií (20 %) a zhruba 2 % pak připadají na alternativní investice, např. nemovitostní trh. Téměř 20 % z nich investuje pravidelně.
Za dobu svého fungování připravil Dámský investiční klub osm odborně-společenských setkání – šest z nich se konalo v Praze a dvě v Brně. Celkem na nich přivítal více než 1 600 hostů. V roce 2010 se tří klubových akcí zúčastnilo téměř 500 hostů. Klub se také podílel na několika partnerských akcích a vydal celkem jedenáct čísel časopisu Lady In. V roce 2011 plánuje uspořádat opět dvě až tři větší akce a vydat čtyři čísla časopisu.
Mezi partnery klubu patří například v mediální oblasti časopis Harper’s Bazaar, dále Moravská asociace podnikatelek a manažerek či Hospodářská komora ČR. V rámci klubových setkání působily například společnosti Volvo Charouz, Zepter Cosmetics, Léčebné lázně Jáchymov, Jasmine Spa, Hotel Augustiniánský Dvůr, Planet Zen, Česká komorní filharmonie nebo Květinářství Evergreen. Své inzertní partnery má i časopis Lady In.