Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

Jezdit málo a málo také platit. Novinku v ohledu autopojištění od Allianz s cenovkou podle ujetých kilometrů bez nutnosti mít ve vozidle telematickou jednotku si od jeho spuštění během podzimních měsíců roku 2016 sjednalo přes 120 tisíc řidičů. Stačí přitom jen jediné, nahlásit aktuální stav tachometru.

Začátek je zde na pouhých pěti tisících kilometrech

Povinné ručení i havarijní pojištění od Allianz startuje na pěti tisících kilometrech, horní hranice pak činí pětadvacet tisíc kilometrů. Průměr tuzemských řidičů je pak mezi deseti a patnácti tisíci ujetými kilometry ročně. Mimochodem, minulý rok zde přinesl novinku – řidiči, kteří najedou více než 25 tisíc kilometrů ročně, budou zvýhodněni. Horní hranice totiž na pětadvaceti tisících kilometrech končí a cenová hladina s další najetou vzdáleností už nebude stoupat. Důkazem pro pojišťovnu je pouze fotografie tachometru.

A jak je to s tipováním nájezdu ze strany klientů? 47 procent pojištěnců si vybralo variantu, do které se skutečně vešli. Více než sedmnáct procent klientů Allianz pojišťovny pak ale vybralo vyšší nájezd, takže se jim bude pojistné vracet. Zbytek najezdil kilometrů víc než odhadoval, takže bude muset pojistné ještě doplatit.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP