Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Finanční skupina AXA se připojí k projektu Hodina Země

Na více než hodinu se v sobotu 31. března od 20:30 vypne osvětlení budov skupiny AXA v Praze, v Brně a také v Bratislavě. Ta se tak aktivně připojí k projektu Hodina Země.

„Aktivně se zapojujeme do podobných aktivit, jelikož ohleduplnost k životnímu prostředí a snižování vlivu člověka na životní prostředí je nedílnou součástí strategie finanční skupiny AXA na celém světě. Proto jsme neváhali se zapojit i do projektu Hodina Země,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Hodina Země je celosvětový happening propojující obce, firmy a jedince, kteří berou vážně své závazky vůči životnímu prostředí, zejména chápou závažnost probíhajících změn klimatu. Happening probíhá symbolickým hodinovým zhasnutím světel, ať již veřejného osvětlení, nasvícení památky, štítu firmy, nebo vlastního obýváku. Tento jednoduchý, ale přitom viditelný čin – zhasnutí světla – je signálem pro veřejné činitele, že je třeba věnovat více pozornosti ochraně životního prostředí, zejména ochraně klimatu. Akce zároveň slouží jako možnost prezentace závazků a cílů v oblasti životního prostředí. Hodina Země se koná vždy poslední březnovou sobotu (letos tedy 31. března) od 20:30 do 21:30 místního času. Pozitivní vlna tmy tak postupně oběhne celou planetu – začne na Fidži a skončí o den později na ostrově Samoa. Celosvětově kampaň pořádá Světový fond na ochranu přírody (WWF), v České republice pak Ekologický institut Veronica.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP