Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Home Credit má dvoumiliontého klienta. Půjčil už pětině Čechů

Společnost Home Credit má důvod k oslavě. Počet klientů, kterým za dobu svého fungování poskytla spotřebitelský úvěr, dosáhl dvou milionů. Home Credit tak potvrzuje pozici jednoho z nejvýznamnějších hráčů na trhu spotřebitelských úvěrů.

Dvoumiliontým klientem Home Creditu se stal Petr Cihlář z Radkova u Opavy. Využil nabídky finančních služeb Tesco, které zajišťuje právě Home Credit, a na splátky pořídil notebook pro dceru. Jako dvoumiliontý klient ho od Home Creditu dostal zadarmo. „Výhra mě samozřejmě ohromně potěšila, dcera studuje poslední ročník střední školy, takže notebook využije třeba pro psaní svých seminárních prací,“ vysvětluje výherce. Pro Petra Cihláře to není první zkušenost s Home Creditem,  před několika lety si na splátky pořídil televizi.

Od Home Creditu si půjčila pětina Čechů

Podobně jako Petr Cihlář využívá finančních služeb Home Creditu čím dál tím víc klientů. Za patnáct let působení na českém trhu obsloužila společnost pětinu obyvatel České republiky. „Dva miliony klientů jsou pro nás odměnou za neustálou snahu o zlepšování našich služeb klientům. Vždyť každý pátý Čech někdy využil služeb naší společnosti,“ hodnotí úspěch generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

Home Credit patří mezi největší nebankovní poskytovatele úvěrů na českém trhu. V roce 2011 půjčila společnost svým zákazníkům 8,75 miliardy korun, ve srovnání s předchozím rokem tak objem půjčených peněz opět vzrostl. Podle Davida Bystrzyckého je klíčem k úspěchu hlavně schopnost pohotově reagovat na vývoj trhu a potřeby zákazníků. „Nejde nám jen o to, přilákat nové zákazníky, ale docílit toho, aby ti stávající byli spokojení a měli motivaci se k nám opakovaně vracet. I proto věnujeme velkou pozornost definici dobrého zákazníka, kterému můžeme poskytnout tu nejlepší nabídku v oblasti produktů i služeb,“ vysvětluje Bystrzycki. S velkým úspěchem se setkávají nejrůznější speciální nabídky pro dobré klienty. Například ta, kdy při bezproblémovém splácení u některých typů úvěrů vrací Home Credit polovinu, nebo dokonce všechny úroky zpět.

Podle Bystrzyckého se na úspěchu firmy obrovskou měrou podílí i schopnost vybrat si pro spolupráci kvalitní partnery. „Spolupracujeme s velkým množstvím významných obchodních řetězců, jako jsou Asko nábytek, Kika nábytek, Euronics, Baumax, Mountfield, Sportisimo, a s desítkami dalších obchodů i e-shopů. V řetězcích Tesco pak zajišťujeme komplexní nabídku finančních služeb,“ přibližuje generální ředitel.

Češi se zbláznili do kreditek

Společnost Home Credit má široké portfolio produktů – kromě nejznámějších hotovostních úvěrů a nákupů na splátky poskytuje i speciální úvěry na financování nákupu aut, nebo třeba lékařské či veterinární péče. „Neuvěřitelně rychlým tempem se rozvíjí segment kreditních karet, které jsou mezi klienty čím dál tím oblíbenější. Denně sami nebo prostřednictvím svých partnerů vydáme stovky nových karet,“ uvádí Bystrzycki a dodává, že klienty na kartách nejvíc láká bezúročné období a také spousta výhod a bonusů ve formě nejrůznějších poukázek či slev, které se k jejich používání vztahují. K nejoblíbenějším patří kreditní karty ze sítě Premia, která letos v únoru slaví už 5. výročí, nebo Tesco Clubcard.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky