Mít přehled o trhu s energetikou je poměrně obtížné. Na trhu je pro dodávky elektřiny a plynu několik desítek různých zprostředkovatelů, každý z nich nabízí navíc i nejméně tři produktové řady. Společnost E.ON proto svým klientům nabízí bezplatnou osobní konzultaci. Tu využije každý měsíc na dva tisíce osob, internetové poradenství pak měsíčně navštíví zhruba patnáct tisíc lidí.
Akční produkty nebo informace kolem servisu kotlů
Lidé mají samozřejmě specifické dotazy, které se nejčastěji týkají akčních nabídek společnosti E.ON, ale také aktuálního servisu kotlů. „Vždy na začátku roku evidujeme zvýšenou návštěvnost na poradenských centrech. Zákazníci řeší požadavky, které například nechtěli řešit pro svátky, navýšení oproti běžnému provozu je přibližně o pětinu. V průměru naši poradci obslouží dva tisíce klientů měsíčně,“ dodává Rudolf Uzlík ze společnosti E.ON Energie, a.s. V roce 2017 navíc přichází vítaná změna. Poradci E.ON vás mohou navštívit ve smluvenou dobu i doma, tudíž vůbec nemusíte vážit cestu na kamennou pobočku.
Poradenská centra skupiny E.ON jsou připravena pomoci v Brně a Českých Budějovicích, přijít sem můžete každý pracovní den. Poradci mohou zodpovědět pestrou paletu dotazů, například kolem odběru elektřiny a zemního plynu a možnosti úspor za dodávky energií. Osvětlí také aktuality kolem dotací či vystavování průkazů energetické náročnosti budov. Chcete si pořídit automobil na elektřinu nebo CNG (tj. stlačený zemní plyn)? Můžete se zde také poradit.
Lidé, kteří raději komunikují po internetu, využívají projektu E.ON Rádce. Odborné články na téma kolem úspory energií, ekologie, alternativní dopravy či nových technologií v energetickém průmyslu. Klienti zde mají možnost odeslat mail se svým dotazem, on-line poradenství je v provozu každý pracovní den mezi devátou hodinou ráno a půl pátou odpoledne. „Obliba E.ON rádce v posledních měsících roste, evidujeme již patnáct tisíc návštěvníků za měsíc. Nejčastěji jsou nám pokládány dotazy ohledně úspor energií,“ říká Michal Doležel z projektu E.ON Rádce.