Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kooperativa ovládla Zlatou korunu – Produktem desetiletí se stalo pojištění pro podnikatele TREND

Dvěma kategoriím ze tří, v nichž byly hodnoceny pojistné produkty, dominovala v letošním, jubilejním desátém ročníku prestižní ankety Zlatá koruna Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group. Navíc její produkt OPTIMUM ovládl kategorii Novinka roku, která se vyhlašuje ze všech přihlášených, tedy nejen pojistných, produktů. Výsledky včera slavnostně vyhlásili organizátoři ankety v TOP HOTELu Praha.

„Zlatá koruna je jedna z nejznámějších anket, která hodnotí finanční a pojistné produkty. O to víc nás těší, že jsme v ní dlouhodobě velmi úspěšní. I s letošním ročníkem jsme získali 34 ocenění, z toho byla více než polovina Zlatých korun. Zavazující je zejména obhajoba loňského prvenství v kategorii Novinka roku. Oba vítězné produkty jsou velmi úspěšné i u klientů, proto se budeme maximálně snažit, abychom v tomto trendu pokračovali“, zhodnotil výsledky Martin Diviš, generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Kooperativa.

„Hlavní myšlenkou Zlaté koruny bylo zvyšovat finanční gramotnost Čechů i povědomí o finančních produktech.  I proto jsme zvolili názorné logo – korunu. A klienti finančních společností se už deset let mohou spolehnout, že takto oceněné produkty jsou velmi jednoduché, pochopitelné a pro klienty výhodné“, uvedl ředitel Zlaté koruny Pavel Doležal.

Jako první společnosti se Kooperativě podařilo obhájit vítězství v kategorii Novinka roku. Po loňském vítězství povinného ručení NA100PRO letos finanční akademii nejvíce zaujal produkt  OPTIMUM – výhodné pojištění domácnosti a rodinného domu s Domácími asistencemi.

V Neživotním pojištění získalo Zlatou korunu povinné ručení NA100PRO s živelním pojištěním a pojištěním nezaviněné nehody. Na stupních vítězů ho doplnilo komplexní pojištění vozidla NAMÍRU, které v této kategorii obsadilo třetí místo. Naprosto Kooperativa ovládla kategorii Pojištění podnikatelů. Pojištění malých a středních podnikatelů TREND zvítězilo a obhájilo tak loňské prvenství. Navíc byl TREND vyhlášen pojistným produktem desetiletí. Druhé místo v této kategorii obsadilo pojištění pro lékaře ORDINACE  a třetí místo pojištění pro živnostníky START PLUS. Úspěch Kooperativy ve Zlaté koruně završilo stříbro produktu PERSPEKTIVA 7BN v kategorii Životní pojištění.

Soutěž Zlatá koruna již deset let oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Přes 300 finančních odborníků ve Finanční akademii vybírá z jejich nabídek v jednotlivých kategoriích nejlepší produkty. Letošního ročníku se zúčastnilo 211 produktů od 76 finančních společností.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP