Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MasterCard a CNC představuje BLESK peněženku

MasterCard uvádí se společností CNC, vydavatelem deníku Blesk, novou předplacenou kartu pro český trh: BLESK peněženku. Předplacené karty již několik let úspěšně fungují v 19 zemích Evropy, v České republice se jedná o první komerční projekt s velkým potenciálem.

Předplacená karta není kartou debetní ani kreditní. Princip je podobný jako u předplacené SIM karty, kterou dobíjíte vámi zvoleným kreditem, a při použití tak disponujete pouze částkou, kterou si na kartu vložíte. Dobít hotovost je možné na terminálech Sazky, převodem z účtu nebo na internetu na stránkách www.bleskpenezenka.cz jakoukoliv platební kartou vydanou v ČR.

Následné použití je snadné a hlavně naprosto bezpečné. Přes předplacenou kartu se nikdo nemůže dostat k vašim citlivým údajům, nemůžete překročit žádný limit a veškeré své výdaje máte pod plnou kontrolou.

Předplacené karty v Evropě
Nejde přitom o žádný nevyzkoušený experiment. Předplacené karty fungují už v devatenácti evropských zemích a podle nezávislého průzkumu , zadaného společností MasterCard, by do roku 2020 měly útraty pomocí předplacených karet v Evropě dosáhnout až 112 mld. EUR, což představuje každoroční nárůst o 13 %. Nejaktivnějšími uživateli jsou v současnosti Britové a Italové: ve Velké Británii by se podle průzkumu měly útraty předplacenými kartami v roce 2020 rovnat přibližně 24 mld. EUR, Itálie následuje s předpokládanými 22 mld. EUR. Třetím v Evropě v počtu transakcí předplacenými kartami by výhledově měl být francouzský trh. Co do celkového počtu vydaných karet trh v současnosti ovládá Rusko. V Polsku, kde se předplacené karty začaly vydávat v roce 2011, jejich počet již přesáhl jeden milion.



Čtěte také

marketing Skrze Karty dobré vůle ČSOB se v minulém roce vybraly více než tři miliony korun

marketing Creditas přichází s bezplatným výběrem z každého domácího i zahraničního bankomatu

marketing mKarta Svět v podání mBank znamená nejlevnější platby v cizině

marketing Fio banka startuje s bezkontaktní technologií na bankomatech

marketing Klienti skupiny ČSOB mohou v Chorvatsku hodně ušetřit, stačí jen platit kartou

marketing Raiffeisenbank dá svým kreditním kartám novou podobu

marketing Banka Creditas připravila platební kartu z ryzího zlata

marketing Visa rozdává odměny zákazníkům Albertu, stačí platit Visa kartou v průběhu letošních zimních olympijských her