Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MasterCard nabízí jedinečné zážitky s MasterPass

Společnost MasterCard představuje na českém trhu nové partnery svojí globální platební služby MasterPass. Na internetových stránkách STUDENT AGENCY a Národního divadla můžete nyní platit jednoduchým a rychlým způsobem, pouze pomocí jednoho tlačítka MasterPass. V rámci podzimní kampaně navíc zmínění prodejci nabízí zvýhodněné divadelní vstupenky a autobusové jízdenky.

Podle výzkumu společnosti MasterCard Češi měsíčně utratí za svoje koníčky a zábavu 3 % ze svých příjmů a další 2 % tvoří náklady na dopravu. V případě volnočasových aktivit uvádí drtivá většina respondentů (87 %) maximální částku útraty ve výši 3 000 Kč. Pouze 1 % dotázaných je ochotno investovat měsíčně do svých koníčků více než 6 000 Kč. Polovina respondentů ví alespoň přibližně, za jaké aktivity platí. Zhruba čtvrtina lidí je pak schopna vyjmenovat svoji útratu přesně. Co se týče nakupování na internetu, tuto možnost využívá stále více obyvatel, zejména z důvodu úspory času a leckdy i peněz, neboť lze využít akčních nabídek.

Jednou z nich je i právě probíhající akce Národního divadla. Stačí si do konce listopadu vybrat z pestré nabídky představení, ať už baletu, opery, nebo činohry, a lístky zaplatit pomocí služby MasterPass od MasterCard. Zákazník tak obdrží vstupenku s 10% slevou na jakékoliv představení ve Zlaté kapličce, a to i na produkce v novém roce.

Společnost MasterCard přinesla také revoluci do dopravního sektoru. Jízdenky na vlak nebo autobus lze u vybraných dopravců koupit v předstihu pomocí jednoduchého způsobu placení prostřednictvím MasterPass. Cestující se tak vyhnou frontám u pokladen, jelikož mohou na nádraží zamířit přímo na palubu dopravního prostředku. Společnost STUDENT AGENCY, největší dopravce na dálkových autobusových linkách a nový partner MasterPass, poskytuje v listopadu 10% slevu z ceny vybraných mezinárodních autobusových jízdenek v podobě kreditu na další nákup. Získání slevy se vztahuje výhradně na transakci uskutečněnou pomocí MasterPass.

„Globální platební služba MasterPass je jednou z nejrychlejších platebních služeb na světě, což nakupujícím na internetu znatelně usnadňuje nejenom platbu, ale také celý proces nakupování. Ve spolupráci s našimi partnery se snažíme zákazníkům přinášet vždy něco navíc. V předvánočním období lidé mohou svým blízkým koupit krásný zážitek v podobě vstupenky do divadla nebo mohou vyrazit nasát sváteční atmosféru do neobvyklých adventních destinací v zahraniční,“ říká Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí