Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Modernizaci starších smluv životního pojištění využilo téměř 35 tisíc klientů Kooperativy

Program životního pojištění PERSPEKTIVA UNIversal nabízí klientům Kooperativy od května 2011 možnost modernizace starších smluv životního pojištění bez nutnosti zrušit starou a sjednávat novou smlouvu.

„Předčasné ukončení smlouvy životního pojištění a uzavření nové je pro klienty finančně velmi nevýhodné, neboť na nové smlouvě musí vždy znovu zaplatit celé pořizovací náklady. Proto jim nabízíme jinou, na trhu ojedinělou alternativu, jak smlouvu upravit a přizpůsobit aktuální životní situaci. Během tři čtvrtě roku naši nabídku využilo již téměř 35 tisíc klientů. Tři čtvrtiny z nich zároveň významně navýšily pojistné“, potvrzuje úspěšnost programu Filip Král, ředitel Úseku pojištění osob.

Výhody modernizace životního pojištění pomocí PERSPEKTIVY UNIversal:

  • klientovi nejsou při změně pojistné smlouvy jednorázově strženy žádné neuhrazené počáteční náklady,
  • klient nemusí zdanit dříve uplatněné daňové odpočty,
  • klient získává navýšené limity bez zkoumání zdravotního stavu,
  • klient získává speciální prémii za bezeškodní průběh ve výši 20 %,
  • klient získává unikátní možnost nákupu jednotek tržních fondů bez vstupních poplatků.

PERSPEKTIVA UNIversal je připravena jako alternativa k většině starších tarifů životního pojištění. „Mohou ji využít klienti se staršími investičními a účtovými produkty, ale i klienti, kteří chtějí aktualizovat své kapitálové a důchodové pojistky. Vyhovíme 90 % klientů celého životního kmene“, ubezpečuje Filip Král.

Nyní si klienti v rámci modernizace mohou sjednat i nová připojištění PERSPEKTIVY, například úrazové pojištění dospělých i dětí následkem dopravní nehody nebo pojištění pro případ II. stupně invalidity.  Unikátní jsou dvě nová dětská pojištění – pro případ péče o zdravotně postižené dítě a pro případ ošetřování nemocného dítěte. Rodičům odpadne starost o finanční zabezpečení rodiny a mohou se soustředit výhradně na péči o nemocné děti.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP