Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MONETA Money Bank nyní pojišťuje i automobily

Nejvyšší možné limity na trhu, pestrá paleta asistenčních služeb a vyřízení likvidace škod během tří kalendářních dnů. K tomu navíc ještě krytí rizik v rozsahu, který není zatím jinde k vidění. MONETA Money Bank připravila v kooperaci s Direct pojišťovnou unikátní systém povinného ručení a havarijního pojištění.

Nejen bankovní služby

„Kromě bankovních produktů chceme klientům nabídnout na jednom místě i možnost, jak kvalitně a jednoduše pojistit své auto. Unikátní balíčky uspokojují i specifické nároky řidičů, kterým zároveň zůstane i možnost volit rozsah krytí a limitů,“ poukazuje na výhody nové nabídky ředitel divize retailového bankovnictví v MONETA Money Bank Aleš Sloupenský. Úspora na povinném ručení může při bezeškodném průběhu dosáhnout až padesáti procent, bonus za služební vůz je možné nově přenést i na osobní auto.

Služby jsou nabízeny ve čtyřech možných variantách. Balíček „Mám tu nejnutnější“ nabízí nadprůměrné krytí škod, a to až do hranice 250 milionů korun. K povinnému ručení a havarijnímu pojištění je možné sjednat i náhradní vůz nebo ubytování po nehodě, stejně jako službu asistence pro řidiče.

Další balíček (Pro ty, co vozí rodinu) pak zahrnuje i úrazové pojištění řidiče i spolujezdců, vyšší rozsah asistenčních služeb a možnost využít náhradní vůz, ale také pojistné plnění pro děti, kterým zemřou oba rodiče při autonehodě, až ve výši pěti milionů korun. Balíček „Vždycky dojedu“ je určen pro zájemce o rozsáhlejší asistenční služby, vyřeší například problém s prasklou pneumatikou. Je možné zapůjčit náhradní vůz až na dobu deseti dnů, a to i tehdy, pokud je klient veden jako viník dopravní kolize. Čtvrtým balíčkem – „Mám tam všechno“ – je kombinace všech předchozích variant. Zahrnuje kromě asistenčních služeb i úrazové pojištění a kryje i riziko vandalismu nebo střetu se zvěří a živelné pohromy.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP