Nejvyšší možné limity na trhu, pestrá paleta asistenčních služeb a vyřízení likvidace škod během tří kalendářních dnů. K tomu navíc ještě krytí rizik v rozsahu, který není zatím jinde k vidění. MONETA Money Bank připravila v kooperaci s Direct pojišťovnou unikátní systém povinného ručení a havarijního pojištění.
Nejen bankovní služby
„Kromě bankovních produktů chceme klientům nabídnout na jednom místě i možnost, jak kvalitně a jednoduše pojistit své auto. Unikátní balíčky uspokojují i specifické nároky řidičů, kterým zároveň zůstane i možnost volit rozsah krytí a limitů,“ poukazuje na výhody nové nabídky ředitel divize retailového bankovnictví v MONETA Money Bank Aleš Sloupenský. Úspora na povinném ručení může při bezeškodném průběhu dosáhnout až padesáti procent, bonus za služební vůz je možné nově přenést i na osobní auto.
Služby jsou nabízeny ve čtyřech možných variantách. Balíček „Mám tu nejnutnější“ nabízí nadprůměrné krytí škod, a to až do hranice 250 milionů korun. K povinnému ručení a havarijnímu pojištění je možné sjednat i náhradní vůz nebo ubytování po nehodě, stejně jako službu asistence pro řidiče.
Další balíček (Pro ty, co vozí rodinu) pak zahrnuje i úrazové pojištění řidiče i spolujezdců, vyšší rozsah asistenčních služeb a možnost využít náhradní vůz, ale také pojistné plnění pro děti, kterým zemřou oba rodiče při autonehodě, až ve výši pěti milionů korun. Balíček „Vždycky dojedu“ je určen pro zájemce o rozsáhlejší asistenční služby, vyřeší například problém s prasklou pneumatikou. Je možné zapůjčit náhradní vůz až na dobu deseti dnů, a to i tehdy, pokud je klient veden jako viník dopravní kolize. Čtvrtým balíčkem – „Mám tam všechno“ – je kombinace všech předchozích variant. Zahrnuje kromě asistenčních služeb i úrazové pojištění a kryje i riziko vandalismu nebo střetu se zvěří a živelné pohromy.