Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MONETA Money Bank ocenila nejaktivnější testery nové aplikace mobilního bankovnictví

Šest testerů, kteří se podílejí na vývoji mobilního bankovnictví Smart Banka, se sešlo s vývojáři a IT experty MONETA Money Bank. Speciální testerský workshop završil tříměsíční spolupráci banky s vybranými klienty. Ze setkání v kreativním prostoru reklamní agentury Ogilvy si testeři odnesli ceny za nejlepší zpětnou vazbu, nejlepší recenzi a pro nejaktivnějšího testera.

„Zájem klientů o spolupráci na vývoji a testování nového mobilního bankovnictví byl obrovský. Na naši facebookovou výzvu okamžitě odpovědělo na 300 fanoušků, ze kterých jsme sestavili náš malý testerský tým,“ říká Dalibor Šajar, který je v MONETA Money Bank zodpovědný za digitální bankovnictví. „Postřehy a připomínky týmu jsme využili při dolaďování současné verze aplikace, čerpáme z nich ale i při přípravě dalších vylepšení, která klientům postupně představíme. I díky testerům je Smart Banka jednou z nejlépe hodnocených bankovních aplikací s průměrem přes 4,4 hvězdiček,“ dodává Dalibor Šajar.

Nejaktivnějším testerem z týmu klientů MONETA Money Bank se stal Vítězslav Rauch. Cenu za nejlepší recenzi si odnesl tester Jan Daněk a ocenění za nejpřínosnější zpětnou vazbu si z rukou Dalibora Šajara převzal Jan Sudek. Testeři pocházejí ze všech regionů, od Břeclavi až po Lovosice. „I díky zpětné vazbě od našich testerů ode dneška umožňujeme přihlášení otiskem prstu i na telefonech se systémem Android,“ upřesňuje Dalibor Šajar.

„Aplikace nabízí klientům rychlý a zároveň bezpečný přístup k jejich financím. Smart Banka jim díky přihlášení na jeden klik a tlačítku s rychlou volbou usnadní obsluhu účtu i kreditních karet,“ shrnuje hlavní výhody aplikace Dalibor Šajar. „Smart Banka je klíčovou inovací na naší cestě k moderní online bance. Směřujeme k tomu, aby se v budoucnu naši klienti, pokud budou chtít, zcela obešli bez návštěvy pobočky a v mobilu si během pár kliků snadno sjednali i nové produkty včetně půjček nebo kreditních karet,“ doplňuje Dalibor Šajar.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing CREDITAS od dubna nabízí půlroční termínovaný vklad se sazbou 3,6 % p. a.

marketing Klienti ČSOB od nynějška smí prohlížet ve Smartbankingu i účet v jiné české bance

marketing Fio banka se chystá na poplatky – někdy je přímo ruší, jindy zlevňuje

marketing Raiffeisenbank nabízí účet s úrokem 3%

marketing Revolut obdržel evropskou bankovní licenci, má ambice stát se výhradní aplikací v ohledu spravování osobních financí