Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nejvíce obdivovanou životní pojišťovnou na světě je MetLife

V oblasti životních a zdravotních pojišťoven se největšímu celosvětovému obdivu těší pojišťovna MetLife. Zvítězila v anketě prestižního magazínu Fortune, který tradičně sestavuje žebříček nejvíce obdivovaných firem od roku 1955. Pořadí je stanoveno na základě průzkumu mezi manažery, řediteli a analytiky v oblasti pojišťovnictví.

Na vrchol se MetLife pojišťovna posunula z druhého místa, kde skončila v loňském roce. K hlavním kritériím hodnocení patří inovace, řízení lidí, využívání podnikových aktiv, sociální odpovědnost, kvalita managementu, finanční zdraví, dlouhodobé investice, kvalita produktů a služeb a globální konkurenceschopnost.

„Mezinárodní vítězství nás samozřejmě velmi potěšilo, je odrazem naší současné pozice a reputace na světovém i českém trhu. Každé podobné ocenění působí dovnitř firmy jako závazek neustále se zdokonalovat a růst, a zároveň funguje jako obrovské povzbuzení pro zaměstnance do další práce,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny v České republice.

Studie Nejvíce obdivované společnosti magazínu Fortune vychází z průzkumu mezi více než 16 000 vrcholovými vedoucími pracovníky a řediteli z navržených společností spolu s finančními analytiky. Jejich úkolem je společně označit společnosti, které mají nejlepší pověst v rámci svého odvětví a také globálně, napříč všemi sektory. Každý rok jsou zveřejňovány dva samostatné seznamy: Nejvíce obdivované společnosti v Americe a Nejvíce obdivované společnosti na světě.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP