Společnost NN začala prvního října s podzimní částí své marketingové kampaně „Život se má žít“. Kampaň na televizních obrazovkách bude probíhat ještě po celý listopad, online kampaň se snaží přesvědčit občany o tom, jak je důležité si vlastními silami spořit na důchod. Média a sociální sítě budou tuto kampaň uvádět až do poloviny prosince.
Cílem kampaně není jen rozšířit povědomí o značce NN
TV a online kampaň bude nyní navazovat na svou jarní část, ve které šlo hlavně o to, dostat NN do povědomí občanů. Cílovou skupinu budou představovat lidé mezi 25 a 40 roky, kteří si podle nejrůznějších průzkumů odkládají na penzi malé částky a se spořením začnou, až když je opravdu příliš pozdě.
S online kampaní pomáhala společnost NN agentura Nýdrle, na internetu se bude objevovat až do poloviny prosince. Kromě toho, že ji uvidí majitelé facebookových nebo instagramových účtů, objeví se do značné míry i v tisku. Předobrazem reklamních spotů této kampaně je práce holandské reklamní agentury Khanna/Reidinga, která je přizpůsobena na míru českému trhu. Jde i o připomenutí toho, že před čtvrt stoletím začala Nationale-Nederlanden působit jako první zahraniční pojišťovna na tuzemském trhu.