Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

Potvrzení vysoké kvality od zákazníků i z řad odborné veřejnosti. Přesně o tom je titul Czech Superbrands, ocenění první třídy pro obchodní značky. Společnost NN obdržela podobné ocenění již potřetí v řadě, v roce 2018 jej podruhé získala NN Životní pojišťovna.

Projekt má za sebou takřka čtvrtstoletí, původně se objevil ve Velké Británii

Titul Superbrands poukazuje na jedinečnou pozici značek na lokálních trzích. Jeho udělení je podmíněno úspěchem v několika kolech výběrového řízení, kde nezastupitelnou roli hraje spotřebitelský průzkum. Ten vlastně vybere semifinalisty a o tom, kdo titul nakonec získá, rozhodne odborná porota. V ní mají zastoupení experti z byznysu, komunikace, marketingu nebo médií. Superbrands se poprvé objevuje v roce 1994 ve Velké Británii, od té doby se rozšířil již do více než devadesáti různých zemí. Jde o nejznámější nezávislou globální autoritu v segmentu hodnocení obchodních značek.

Značka NN je přímým nástupcem holandské společnosti Nationale-Nederlanden, jež je na tuzemském trhu již od roku 1992. Společnost NN vyhrála na tuzemském trhu toto ocenění již třikrát za sebou, v minulém roce jej získala NN Penzijní společnost, v roce 2016 pak triumfovala – podobně jako letos – NN Životní pojišťovna.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP