
Potvrzení vysoké kvality od zákazníků i z řad odborné veřejnosti. Přesně o tom je titul Czech Superbrands, ocenění první třídy pro obchodní značky. Společnost NN obdržela podobné ocenění již potřetí v řadě, v roce 2018 jej podruhé získala NN Životní pojišťovna.
Projekt má za sebou takřka čtvrtstoletí, původně se objevil ve Velké Británii
Titul Superbrands poukazuje na jedinečnou pozici značek na lokálních trzích. Jeho udělení je podmíněno úspěchem v několika kolech výběrového řízení, kde nezastupitelnou roli hraje spotřebitelský průzkum. Ten vlastně vybere semifinalisty a o tom, kdo titul nakonec získá, rozhodne odborná porota. V ní mají zastoupení experti z byznysu, komunikace, marketingu nebo médií. Superbrands se poprvé objevuje v roce 1994 ve Velké Británii, od té doby se rozšířil již do více než devadesáti různých zemí. Jde o nejznámější nezávislou globální autoritu v segmentu hodnocení obchodních značek.
Značka NN je přímým nástupcem holandské společnosti Nationale-Nederlanden, jež je na tuzemském trhu již od roku 1992. Společnost NN vyhrála na tuzemském trhu toto ocenění již třikrát za sebou, v minulém roce jej získala NN Penzijní společnost, v roce 2016 pak triumfovala – podobně jako letos – NN Životní pojišťovna.