
UniCredit Bank odstartovala tento týden kampaň, kde představuje speciální nabídku v oblasti spotřebitelského financování. Při převedení jedné nebo více půjček do UniCredit Bank mohou klienti výrazně ušetřit na měsíční splátce při zachování stejné doby splatnosti. Navíc jako bonus na ně čeká možnost získat nový smartphone zdarma.
Nová kampaň UniCredit Bank zahrnuje v České republice reklamní spoty v televizích TV Nova, Prima, Barrandov a přidružených kanálech. Na Slovensku pak TV Markíza a vybraných stanicích v rámci skupiny Markíza. Z online médií osloví kampaň české čtenáře iDnes.cz, Blesk.cz, Deník.cz a Peníze.cz. Na Slovensku poběží na největším online zpravodajském portálu sme.sk. Zaměří se na Čechy a Slováky, kteří již mají jeden nebo více spotřebitelských úvěrů a chtějí získat nad svými financemi kontrolu a především výrazně ušetřit. Kampaň poběží jak v televizi, tak v onlinu do konce listopadu. O kreativu kampaně se postarala agentura WMC Grey, nákup médií zajistila agentura MediaCom. Televizní spot byl natočen ve spolupráci s boogie films.