Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Online platby za sázky meziročně rostou, online sází už téměř polovina fanoušků

Sázky na internetu – kratochvíle (nejen) pro sportovní fanoušky, jejíž obliba rok od roku roste. Online platby za sázky na internetu v porovnání se sázením na kamenných pobočkách stále rostou. Online sázky tvoří už téměř polovinu objemu prosázených peněz. Tento trend se odráží i v dynamickém nárůstu online plateb přes platební bránu PayU. Podle odhadů by navíc velká sportovní událost jako je olympiáda mohla zájem o online sázky zvýšit zhruba ještě o pětinu.

Online sázky patří do segmentu služeb, za které Češi platí online platbami stále častěji. „Meziročně se podíl online plateb za celý segment služeb zvýšil více než čtyřikrát, aktuálně tvoří platby za služby cca 20%,“ říká Gabriel Kalapoš, ředitel platební brány PayU v ČR. V segmentu služeb mají sázky jednoznačné prvenství, tvoří více než 50 % plateb.

„Meziročně se platby za sázky na internetu u nás vyšplhaly na pětinásobek. Navíc očekáváme, že významně pocítíme i vliv olympiády, kdy si třeba vsadí i fanoušci, kteří běžně na internetu nesází,“ vysvětluje Gabriel Kalapoš, ředitel platební brány PayU v ČR, a pokračuje: „Podle našich odhadů by se sázky během olympiády mohly navýšit zhruba o pětinu. Pokud však například hokejisté vydrží až do finále, mohla by mezi českými fanoušky vypuknout sázkařská mánie, a sázky by mohly narůst mnohem víc.“

Nejvyužívanější platební metodou za sázky je platba kartou, následují platební tlačítka a bankovní převody. „Při sázení je potřeba, aby byla platba co nejrychlejší a proběhla okamžitě – přesně to platba kartou a platební tlačítka poskytují,“ doplňuje Kalapoš.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing Dražší hypotéky uzavřené v posledních letech bude nyní možné velmi výhodně refinancovat. Zájemci ale mají čas jen do září

marketing Topná sezóna je tady. Analytici Kalkulátor.cz spočítali, kolik bude letos domácnosti stát

marketing Analýza: Co je výhodnější? Nemovitost si koupit, nebo pronajmout?

marketing Manželství a příjem z nájmu

marketing Kolik si lze přivydělat na úřadu práce?