Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Penzijní fond České spořitelny hlásí rekordní zisk 874 mil. Kč za rok 2011, počet klientů se zvýšil o více než 30 tisíc

Zisk Penzijního fondu České spořitelny dosáhl v roce 2011 nejvyšší hodnoty za celou svou historii. Hospodářský výsledek k 31. prosinci 2011 činil 874 mil. Kč (počítáno podle účetních standardů CAS), to je nárůst o 67 mil. Kč (8,3 %) oproti roku 2010.

„Nejvyššího zisku v naší historii jsme dosáhli i přes nepříznivé prostředí nízkých úrokových sazeb a pokračující obtíže na některých evropských finančních trzích. Naše dobré obchodní výsledky jsou proto také ukazatelem vynikající kapitálové pozice, stability a obezřetného hospodaření. Svým klientům jsme vydělali tolik, že již nyní mohu říci, že výnos za loňský rok určitě převýší inflaci,“ uvedl Aleš Poklop, předseda představenstva a generální ředitel PFČS. (Inflace v roce 2011 dosáhla 1,9 %).

Penzijní fond České spořitelny zaznamenal loni také nárůst v počtu klientů. Ten se meziročně zvýšil o více než        30 tisíc na celkových 938 209 klientů, což je 3,3% nárůst. Šlo tak o největší absolutní nárůst mezi velkými penzijními fondy v ČR. Celkový počet účastníků penzijního připojištění všech fondů se meziročně zvýšil o 0,1 %. Penzijní fond České spořitelny spravoval k 31.12. 2011 více než 38 mld. Kč na osobních účtech klientů.

Na dosažení obchodních výsledků se podílela především rozsáhlá prodejní síť, která zahrnuje všechny pobočky České spořitelny (654) a její externí prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa pojišťovna a Partner České spořitelny. Pozitivně výsledky ovlivnil i další rozvoj spolupráce s 11 069 přispívajícími zaměstnavateli. Penzijní fond České spořitelny je druhým největším fondem z hlediska počtu klientů i výše spravovaných klientských prostředků.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně