Česká podnikatelské pojišťovna rozjíždí podzimní kampaň, její součástí je připojištění krádeže vozidla „Klídek“. Mohou si je sjednat noví i stávající klienti, a to už za cenu od tří stovek ročně (půjde ale o základní limit). Akce je možné využít po celý letošní rok.
Kampaň začala prvního října a potrvá přesně tři měsíce
ČPP odstartovala tuto kampaň se začátkem října, vše potrvá do konce roku 2017. Kampaň se objevuje nejen na billboardech, ale k vidění bude třeba i na teploměrech u čerpacích stanic, stejně jako třeba na pražských trolejbusech nebo tramvajích. Stranou nezůstanou ani média, kampaň bude probíhat i v denících Právo a MF Dnes a Blesku, dále také na vlnách rádia Frekvence 1. I letošní rok přinese TV reklamu spojenou s kutilským duem Pat a Mat. Ti se bojí krádeže vozu, odmontují proto volant a nasadí botičku. Ráno se ale dozví, že auto přesto někdo odcizil. Kampaň České podnikatelské pojišťovny navazuje na jarní nabídku připojištění „Klika“, které je pro mnoho klientů stále velmi atraktivní záležitostí.