Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Podzimní novinky České podnikatelské pojišťovny

Česká podnikatelské pojišťovna rozjíždí podzimní kampaň, její součástí je připojištění krádeže vozidla „Klídek“. Mohou si je sjednat noví i stávající klienti, a to už za cenu od tří stovek ročně (půjde ale o základní limit). Akce je možné využít po celý letošní rok.

Kampaň začala prvního října a potrvá přesně tři měsíce

ČPP odstartovala tuto kampaň se začátkem října, vše potrvá do konce roku 2017. Kampaň se objevuje nejen na billboardech, ale k vidění bude třeba i na teploměrech u čerpacích stanic, stejně jako třeba na pražských trolejbusech nebo tramvajích. Stranou nezůstanou ani média, kampaň bude probíhat i v denících Právo a MF Dnes a Blesku, dále také na vlnách rádia Frekvence 1. I letošní rok přinese TV reklamu spojenou s kutilským duem Pat a Mat. Ti se bojí krádeže vozu, odmontují proto volant a nasadí botičku. Ráno se ale dozví, že auto přesto někdo odcizil. Kampaň České podnikatelské pojišťovny navazuje na jarní nabídku připojištění „Klika“, které je pro mnoho klientů stále velmi atraktivní záležitostí.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP