Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojištění jako vánoční dárek

Kooperativa se rozhodla v předvánočním čase zatraktivnit nabídku pojištění na internetu. Pojištění domácností nabízí se slevou 20 %, v případě roční frekvence platby 25 %. Zároveň si zájemce může vytisknout dárkový certifikát, který může věnovat jako vánoční dárek. Pojištění je tak možné uzavřít pro sebe nebo blízké. Platnost akce končí 24. 12. 2011.

On-line pojištění domácnosti nabízí Kooperativa již od roku 2009. „Za tu dobu si u nás on-line pojištění sjednalo několik tisíc klientů. Nabídku jsme se rozhodli ještě zatraktivnit možností věnovat pojištění jako vánoční dárek. Dárkový certifikát umožňuje i uvedení vzkazu od dárce pojištění,” představila novinku Eva Hlaváčová, produktová manažerka pojišťovny Kooperativa.

Pojištění kryje veškerá rizika jako pojištění sjednané v kterékoli pobočce Kooperativy. Hlavními výhodami této nabídky jsou administrativní nenáročnost, rychlost sjednání a zvýhodněná cena.

Pojištění domácnosti se vztahuje na vybavení bytu a věcí osobní potřeby a zahrnuje všechna důležitá rizika – živelní události, odcizení i vandalismus. Součástí pojištění jsou i speciálním rizika jako je například dočasné přepětí v elektrorozvodné nebo komunikační síti. Důležité je i pojištění odpovědnosti – pro případ, že neopatrností vytopíte byt sousedů či Váš pes způsobí jakoukoliv škodu.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP