Pojišťovna České spořitelny spouští novou reklamní kampaň, ve které opět upozorňuje na vážné životní situace a jejich zajištění prostřednictvím FLEXI životního pojištění. Komunikuje i konkrétní produktový benefit – dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění.
„Základ kampaně tvoří již osvědčený reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k odpovědnému zajištění, který jsme doplnili zbrusu novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ komentuje spuštění kampaně Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Pojišťovna České spořitelny se na komunikaci vážných životních situací zaměřuje již třetím rokem. Předchozí kampaň od začátku dubna do konce května upozorňovala na vážné nemoci způsobené klíštětem. V loňském roce pak proběhly hned tři kampaně, které podpořily sjednání rizik velmi vážných onemocnění, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě a invalidity.