
Květen 2017 přinesl další novinku od Poštovní spořitelny. Tentokrát jde o Poštovní účet, který lze snadno zřídit a je možné jej spravovat i skrze pobočky České pošty. Jde o další jednoduchý produkt (jako například loňská Poštovní půjčka), kterým chce Poštovní spořitelna přilákat do svých řad nové klienty.
Vedení a správa účtu zcela zdarma
„Poštovní účet se stává vlajkovou lodí Poštovní spořitelny. Je to nejdostupnější účet na trhu, a to jak díky široké distribuční síti, tak i svými výhodnými parametry. To vše z něj dělá bezkonkurenční produkt na českém trhu,“ dodává k celé věci výkonná manažerka útvaru Řízení segmentu Poštovní spořitelna Jana Opršalová. Klientům s tímto účtem jistě přijde vhod možnost řídit všechny operace v rámci sítě více než třech tisíc poboček České pošty, stejně tak i prostřednictvím více než tisícovky bankomatů Poštovní spořitelny nebo ČSOB.
Lidé mladší 26 let získají vedení účtu zcela zdarma bez podmínek, toto platí i pro klienty, kteří jsou aktuálně na mateřské dovolené, myslí se zde samozřejmě i na zdravotně hendikepované klienty. Pro klienty, kterým je mezi 26 a 58 roky, je tu pak připravena jediná podmínka, která rozhodně není z nesplnitelných. Stačí každoměsíční příjem nejméně 10 tisíc korun a vedení účtu je zcela zdarma, pro klienty v důchodovém věku pak postačí polovina této částky.
V základní nabídce jsou nejen nejběžnější služby bez poplatků, ale i dvě karty ke každému účtu zdarma, což přijde vhod hlavně rodinám. Jednou měsíčně je možný i výběr na pobočce pošty zdarma, v rámci tuzemských plateb online formou je vše také bez poplatků. Smartbanking je pro klienty připraven také, totéž platí o platebních nálepkách. K dispozici je i aplikace ČSOB NaNákupy, se kterou je možné provádět platby elektronicky i v kamenných obchodech.