Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Při sjednání cestovního pojištění on-line získají klienti ČP také poukaz v hodnotě 200 Kč na nákup CEWE fotoknihy

S cestovním pojištěním České pojišťovny vyjíždí každé léto do zahraničí kolem čtyř set tisíc lidí. Postupem času stále více a více turistů volí při sjednání pojištění některou z on-line možností: webové stránky, aplikaci pro chytré mobilní telefony Pojišťovna či facebookové stránky ČP. On-line sjednání cestovního pojištění přináší klientům zajímavé finanční bonusy. Při sjednání na webu ČP platí automatické snížení výsledné ceny o 10 procent, pokud se cestovatel rozhodne využít pro sjednání Facebook ČP, sleva činí dokonce 20 procent.

„Pokud si sjednáte cestovní pojištění na webu ČP, dostanete nejen online slevu, ale nyní navíc i poukaz v hodnotě 200 Kč na nákup CEWE fotoknihy. On-line prostředí tak našlo v případě cestování synergii – pojištění přináší potřebnou ochranu, fotokniha zase umožní vychutnat si zážitky po dovolené v atraktivní podobě,“ říká Jiří Randák, ředitel Odboru řízení internetového prodeje ČP.

Klient s uzavřeným a zaplaceným cestovním pojištěním České pojišťovny následně obdrží e-mailem speciální poukaz s kódem. Ten může na webu Fotolabu.cz využít až do konce října při nákupu jakékoli fotoknihy.

„Díky této mimořádné akci mohou naši klienti zdarma při své on-line objednávce získat dvě varianty CEWE fotoknihy. Pokud by se rozhodli pro jiné parametry fotoknihy, samozřejmě jim platí dvousetkorunová sleva,“ upřesňuje Jiří Randák.

Cestovní pojištění patří k oblíbeným produktům, které lidé sjednávají nejen na pobočkách, ale také využívají možností moderních elektronických zařízení. Důvody jsou zřejmé – rychlost sjednání, možnost navolit si parametry pojištění podle vlastních představ, komfortně elektronicky zaplatit nebo pojištění uzavřít na poslední chvíli, třeba i cestou na letiště.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP