Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Raiffeisenbank sází na operu

Koncem srpna se objevila nová reklamní kampaň společnosti Raiffeisenbank, která propaguje aktuální bonusovou sazbu za řádné splácení úvěrů.

Černobílý styl odlišuje Raiffeisenbank už čtyři roky od bankovních konkurenčních společností. Nově se v reklamě, vedle starých známých detektiva Artura a jeho kolegyně Viktorie, objevuje slovní hříčka založená na Pucciniho opeře Turandot. Povšimněte si podobnosti slov „Puccini“ a „půjčí mi“. Díky tomu si výhodnou půjčku budou klienti pamatovat, domnívá se manažerka marketingu Michaela Kuželová.

Reklama bude i on-line

Reklama v televizi je doplněna plakáty na pobočkách, v metru a dalšími podzimními aktivitami – např. selfie videem s oběma herci pro online prostředí.

Co se týče oné bonusové sazby, pohybuje se od 4,9 % do 10,9 %. Je určena předem na základě výše půjčky a počtu splátek, a týká se jak Rychlé půjčky, tak refinancování úvěrů a konsolidace.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky