Koncem srpna se objevila nová reklamní kampaň společnosti Raiffeisenbank, která propaguje aktuální bonusovou sazbu za řádné splácení úvěrů.
Černobílý styl odlišuje Raiffeisenbank už čtyři roky od bankovních konkurenčních společností. Nově se v reklamě, vedle starých známých detektiva Artura a jeho kolegyně Viktorie, objevuje slovní hříčka založená na Pucciniho opeře Turandot. Povšimněte si podobnosti slov „Puccini“ a „půjčí mi“. Díky tomu si výhodnou půjčku budou klienti pamatovat, domnívá se manažerka marketingu Michaela Kuželová.
Reklama bude i on-line
Reklama v televizi je doplněna plakáty na pobočkách, v metru a dalšími podzimními aktivitami – např. selfie videem s oběma herci pro online prostředí.
Co se týče oné bonusové sazby, pohybuje se od 4,9 % do 10,9 %. Je určena předem na základě výše půjčky a počtu splátek, a týká se jak Rychlé půjčky, tak refinancování úvěrů a konsolidace.