Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Po roce má autopojištění Allianz podle ujetých kilometrů přes sto tisíc nových klientů

Autopojištění Allianz s cenou, která se odvíjí podle ujetých kilometrů (bez nutnosti vozit sledovací telematickou jednotku) je k dispozici už celý rok, uzavřelo jej více než sto tisíc klientů. Majitel vozu jezdí málo a zaplatí nižší pojistné, rizikovost provozu vozidla je totiž automaticky nižší. Méně aktivní řidiči tak ušetří nemalé částky.

Minimum je pět tisíc kilometrů, maximum pak padesát tisíc

Povinné ručení i havarijní pojištění od Allianz začne na pěti tisících kilometrech, nejvyšší možná hodnota je pak padesát tisíc. Průměrně čeští řidiči ročně najezdí se svým osobním autem mezi 10 a 15 tisíci kilometry. Více než polovina řidičů si zvolila nejnižší nájezd do pěti tisíc kilometrů ročně, do deseti tisíc se jich vešlo už 90 procent. A jak po roce ježdění dopadl původní tip? Asi 45 procent se trefilo, dvacet procent zadalo vyšší nájezd, těm pak bude Allianz pojistné vracet. Zbylí řidiči najeli více, ti budou muset na pojištění ještě doplatit. Důkazem je pro pojišťovnu fotografie tachometru, jíž klient pošle každoročně mailem. Tyto fotografie jsou podle vyjádření zástupců Allianz v drtivé většině případů ve velmi dobré kvalitě.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP