Zájem o služby ERGO pojišťovny roste, což se projevilo v prvních třech kvartálech letošního roku, kdy byl patrný výrazný nárůst klientů, kteří si sjednávají cestovní pojištění online. Počet nových smluv uzavřených touto formou vykazuje 35% nárůst.
Zatímco v minulém roce si cestovní pojištění online zařídil každý čtvrtý klient, nyní to vychází zhruba na každého třetího.
Více než dvě třetiny pojištění jsou uzavírány s komplexní ochranou, která zahrnuje léčebné výlohy, aktivní asistenci a balíček připojištění úrazu, odpovědnosti a zavazadel. Zhruba 90 % pojištění si přitom lidé sjednávají pro územní rozsah Evropy.
Oproti loňskému roku došlo dále k 19% nárůstu asistenčních případů – proto také ERGO pojišťovna spolupracuje s top asistenční službou Euro Center Prague, kterou v rámci koncernu sdílí se sesterskou společností ERV Evropská pojišťovna. Tisíce klientů obou společností, kteří se na asistenci každý rok obracejí, vytvářejí neustálý tlak na kvalitu poskytovaných služeb. Asistence nyní disponuje již třinácti jazyky, interním vysoce propracovaným systémem hodnocení zahraničních lékařů a zdravotnických zařízení i motivačním systémem a plánem na neustálý rozvoj zaměstnanců.
Nejvyužívanější lokalitou asistenčních případů se v letní sezoně letošního roku stalo Chorvatsko. Nezbytnost kvalitní asistence pak dokazuje závažný případ fraktury obratle v USA, který si vyžádal přes 170 poznámek mezi operátory asistence, lékaři a pojišťovnou. Tato obtížná životní situace současně představuje i nejnákladnější případ sezony, jehož celkové náklady (za operaci, hospitalizaci a následný transport zpět do ČR) se vyšplhaly na více než 4,4 milionu Kč.