Minulý týden se již po sedmé uskutečnilo dětské odpoledne finanční skupiny Wüstenrot. Kromě vystoupení Michala Nesvadby, soutěží a skákacích hradů nechyběla ani Ester Ledecká, která s sebou přivezla zlatou medaili ze světového šampionátu.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
Minulý týden se již po sedmé uskutečnilo dětské odpoledne finanční skupiny Wüstenrot. Kromě vystoupení Michala Nesvadby, soutěží a skákacích hradů nechyběla ani Ester Ledecká, která s sebou přivezla zlatou medaili ze světového šampionátu. ![]() Konec školního roku už klepe na dveře. Děti i jejich učitelé se mohou těšit na dva měsíce prázdnin a mnozí z nich i na odměnu za celoroční studijní úsilí. Průzkum společnosti Tesco ukázal, že cenová hodnota takového dárku se pohybuje nejčastěji od dvou set do pěti set korun. Učitelé se nejvíce těší z květin, na […] ![]() ERGO pojišťovna uvedla v červnu na trh hned 3 nové produkty z kategorie pojištění odpovědnosti. Reaguje tak na rostoucí zájem klientů chránit nejen svůj život, zdraví či majetek, ale ochránit se i proti škodám způsobeným ostatním, tzv. 3. osobám. ![]() DIRECT se na český trh v roce 2015 vrací ve zcela novém kontextu, než přinášela původní značka. Jde o pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály jako jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky. Základní platformu vzniku nové pojišťovny představuje akvizice Triglav pojišťovny, jejíž značka skončila. Od prvního června mají všichni držitelé karty Clubcard možnost využívat věrnostní program obchodů Tesco online. Své slevové kupony a peněžní poukázky tak mohou mít k dispozici na jakémkoliv místě, stačí jim k tomu jen internetové připojení, které obchody Tesco poskytují prostřednictvím WiFi sítě pro zákazníky zdarma. ![]() ČSOB Pojišťovna uvádí od 1. června 2015 na trh nové pojištění staveb a domácností Náš domov, které poskytuje klientovi široký rozsah krytí rizik v třech různých variantách a volitelná připojištění. ![]() Zjistili jste tu radostnou zprávu, že čekáte rodinu a za pár měsíců se vám obrátí život vzhůru nohama? Reklamy vás přesvědčují, co vše bezpodmínečně potřebujete pro spokojené dítě, a okolí vás zahrnuje zaručenými radami a doporučeními. Jak se ale v nabídce vyznat, co pořídit zavčas a co můžete s klidem koupit na poslední chvíli? ![]() FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny spouští jarní marketingovou kampaň zaměřenou na komunikaci vážných životních situací. Novým reklamním spotem cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží v televizi a na internetu až do konce května. |
|||||
Copyright © 2025 Rodinné finance |