Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

LAMA k Vánocům rozdává svým zákazníkům internet do mobilu zdarma

Virtuální operátor LAMA mobile přichází před Vánocemi s dárkem pro své věrné zákazníky. Uživatelům využívajících služeb internetu v mobilu LAMA navýší objem dat na celý měsíc. Dárek se vztahuje na zákazníky, kteří již mají tuto službu aktivovanou. LAMA mobile tak slaví jubilejní rok na trhu.

5 triků, které ocení každý majitel smartphonu

Funkce chytrých telefonů nahrazují množství jiných přístrojů a bez jejich pomoci si už neumíme běžný den ani představit. Telefonujeme, kontrolujeme e-mail, fotíme, hrajeme hry nebo hledáme informace. Někdy je však potřeba věnovat našemu smartphonu i pár minut péče. Přinášíme vám univerzální rady, kterými by se měl řídit každý majitel smartphonu.

Nová služba Dynamo od Tesco Mobile

Nová a svým způsobem revoluční služba, kterou virtuální operátor Tesco Mobile spustil v těchto dnech, spojuje výhody paušálního tarifu a předplacené karty. Svým uživatelům zajišťuje velmi efektivní a přitom komfortní způsob, jak mít kontrolu nad výdaji za mobilní služby a neutratit ani o haléř více, než ve skutečnosti provolají, stejně jak tomu je u předplacené […]

Studenti chtějí na telefon bezkontaktní nálepku

Mobilní telefon je pro čtyři pětiny studentů ideální místo pro bezkontaktní nálepku. Jak vyplývá z průzkumu ČSOB, plných 57 % dotázaných studentů považuje nálepku jako vhodné řešení k platbám.

Jaký mobilní tarif zvolit pro prvňáčka?

S blížícím se začátkem školního roku mnoho rodičů budoucích prvňáčků přemýšlí, zda je vhodné jejich dítěti pořídit mobilní telefon, a jak ho bude jejich potomek vlastně využívat. Je lepší zakoupit školákovi předplacenou kartu nebo vsadit na paušál se stanoveným limitem na volání? Povolit prvňáčkovi data? A jak si nejlépe útratu za volání pohlídat?

4 prohřešky českých operátorů

I když nedávný průzkum Českého telekomunikačního úřadu ukázal, že je převážná většina zákazníků se službami tuzemských operátorů spokojená, stále se najde řada problematických míst, na která si musejí uživatelé dávat pozor. V opačném případě by totiž mohli narazit na neshody při měsíčním vyúčtování či třeba při snaze změnit poskytovatele. V následujícím článku představíme, jaké jsou […]

6 častých omylů při výběru tarifu

I když je výběr mobilního tarifu na první pohled velmi snadnou záležitostí, je možné se i zde setkat s řadou mýtů a faktických omylů, kterých se lidé neustále dopouštějí. Tyto základní chyby je přitom ve výsledku mnohdy připraví o vysokou finanční částku, a to přesto, že výběrem nového tarifu plánovali peníze naopak ušetřit. V tomto […]

Rodinu v telefonátech nezanedbáváme, 95 % z nás si s ní volá alespoň jednou týdně

Být s rodinou v pravidelném kontaktu se snaží téměř každý Čech, formou telefonátů si 95 % z nich telefonuje se svými nejbližšími alespoň jednou týdně. Třetina lidí (32 %) dokonce několikrát za den. Telefonáty s rodinou, například s manželkou, rodiči či dětmi, patří pro tři čtvrtiny Čechů mezi nejčastější a pro 65 % i mezi […]