Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

PROFI CREDIT rozšiřuje svou nabídku služeb pro podnikatele

PROFI CREDIT rozšiřuje své produktové portfolio. Pod hlavičkou ProFi půjčky chce oslovit kromě zaměstnanců také majitele firem, drobné podnikatele a živnostníky. Nabízí jim úvěr šitý na míru od 30 000 do 150 000 korun na cokoliv.

Refinancování půjček je u klientů stále oblíbenější

V loňském roce výrazně vzrostl zájem klientů ČSOB a Ery o refinancování půjček neboli konsolidaci a tyto půjčky tvořily přibližně čtvrtinu objemu nových půjček. Průměrná výše této půjčky napříč celou Českou republikou činila přibližně 250 tisíc korun, což je meziroční nárůst o 15 %.

Equa bank snížila úrokovou sazbu spotřebitelských úvěrů na 5,9 %

Equa bank přináší svým klientům jednu z nejvýhodnějších úrokových sazeb na trhu. Minutovou půjčku do výše 600 000 Kč je nyní možné získat již od 5,9 % p. a. K RePůjčce v minimální výši 50 000 Kč dostanou klienti dárek v podobě tabletu Lenovo TAB 2 A7-20z.

Air Bank spustila novou kampaň

Air Bank spouští novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

S Půjčkou ProBydlení od Wüstenrot lze získat slevu na nový kotel

Finanční skupina Wüstenrot poskytuje svým klientům výhodné financování celé výměny starého kotle za nový. S Půjčkou ProBydlení lze finanční prostředky získat již do čtyř dnů od zažádání. Možné je uhradit nejen výměnu kotle, ale také projektovou dokumentaci, rekonstrukci otopné soustavy nebo komínu.

Češi začali více šetřit na půjčkách

Češi se v poslední době začali více zajímat o svoji finanční situaci, častěji sledují nabídky bank a chtějí více ušetřit. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK pro banku Zuno. Využívají k tomu nejčastěji přenesení úvěru do jiné banky. Například možnost snížení úroku při refinancování půjčky označuje 42 % Čechů za nejdůležitější benefit.

44 % Čechů by refinancovalo svoji půjčku

Úsporu prostřednictvím přenesení úvěru do jiné banky reálně zvažuje až 44 % Čechů. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti GfK Czech pro banku Zuno.

Zuno nabízí úsporu peněz u refinancování

Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování.