
PROFI CREDIT rozšiřuje své produktové portfolio. Pod hlavičkou ProFi půjčky chce oslovit kromě zaměstnanců také majitele firem, drobné podnikatele a živnostníky. Nabízí jim úvěr šitý na míru od 30 000 do 150 000 korun na cokoliv.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
![]() PROFI CREDIT rozšiřuje své produktové portfolio. Pod hlavičkou ProFi půjčky chce oslovit kromě zaměstnanců také majitele firem, drobné podnikatele a živnostníky. Nabízí jim úvěr šitý na míru od 30 000 do 150 000 korun na cokoliv. ![]() V loňském roce výrazně vzrostl zájem klientů ČSOB a Ery o refinancování půjček neboli konsolidaci a tyto půjčky tvořily přibližně čtvrtinu objemu nových půjček. Průměrná výše této půjčky napříč celou Českou republikou činila přibližně 250 tisíc korun, což je meziroční nárůst o 15 %. ![]() Equa bank přináší svým klientům jednu z nejvýhodnějších úrokových sazeb na trhu. Minutovou půjčku do výše 600 000 Kč je nyní možné získat již od 5,9 % p. a. K RePůjčce v minimální výši 50 000 Kč dostanou klienti dárek v podobě tabletu Lenovo TAB 2 A7-20z. ![]() Air Bank spouští novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank. ![]() Finanční skupina Wüstenrot poskytuje svým klientům výhodné financování celé výměny starého kotle za nový. S Půjčkou ProBydlení lze finanční prostředky získat již do čtyř dnů od zažádání. Možné je uhradit nejen výměnu kotle, ale také projektovou dokumentaci, rekonstrukci otopné soustavy nebo komínu. ![]() Češi se v poslední době začali více zajímat o svoji finanční situaci, častěji sledují nabídky bank a chtějí více ušetřit. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK pro banku Zuno. Využívají k tomu nejčastěji přenesení úvěru do jiné banky. Například možnost snížení úroku při refinancování půjčky označuje 42 % Čechů za nejdůležitější benefit. ![]() Úsporu prostřednictvím přenesení úvěru do jiné banky reálně zvažuje až 44 % Čechů. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti GfK Czech pro banku Zuno. ![]() Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování. |
|||||
Copyright © 2025 Rodinné finance |