Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Triglav pojišťovna v létě zaznamenala nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %

Triglav pojišťovna letos v létě zaznamenala meziroční nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %. Za nárůstem produkce stojí hlavně vyšší zájem klientů s aktivním životním stylem a úspěšná marketingová akce Léto bez starostí. Pojišťovna od června do srpna 2012 klientům navíc vyplatila v pojistném plnění úrazového pojištění o 7 % vyšší celkovou částku než ve stejném období loňského roku.

Zvyšující se zájem klientů o kvalitní úrazové pojištění v době dovolených se odrazil na 149% nárůstu online prodeje úrazových pojistek Triglav pojišťovny. Na zvýšení zájmu klientů v letních měsících se podílí také marketingová akce s názvem Léto bez starostí, která nabízí možnost získat cestovní pojištění k úrazové pojistce zdarma. Ačkoli se online produkce úrazového pojištění v období od června do srpna 2012 meziročně zvýšila, pojistných případů Triglav pojišťovna naopak eviduje o 78 % méně.

„Během letních měsíců a doby dovolených si lidé žijící aktivním životním stylem začínají více uvědomovat důležitost kvalitní pojistné ochrany rizik spojených s úrazy. Tito lidé navíc preferují možnost sjednání pojištění přes internet,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Našimi pojistnými produkty se proto snažíme chránit hlavně ekonomické zájmy klienta a kompenzovat mu výpadek příjmů a další nepříjemnosti spojené s úrazem. Mnoho klientů si například připojišťuje denní odškodné po dobu léčení úrazu v nemocnici,“ dodal Baný.

Zatímco letos počet pojistných případů týkajících se úrazového pojištění oproti loňskému létu poklesl, celkový objem finančních prostředků vyplacených v rámci plnění se zvýšil o 7 %. Vzrostl rovněž podíl online prodejů na celkové produkci úrazového pojištění Triglav pojišťovny. V loňském roce činil podíl smluv sjednaných online 9 %, letos si úrazové pojištění na prodejním portále pojišťovny www.triglav24.cz sjednalo již 11 % klientů.

„Kromě povinného ručení si lidé již zvykli sjednávat na internetu i další druhy pojištění. Jsme proto rádi, že se nám daří podíl online prodeje na našem portálu neustále zvyšovat. A to nejen v případě úrazového pojištění,“ uvedla Irena Bielková, manažerka online prodeje Triglav pojišťovny. „Portál nabízí snadné sjednání úrazového pojištění podle požadavků klientů, a to včetně připojištění. Sjednání úrazové pojistky online je velmi rychlé a jednoduché,“ doplnila Bielková.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP