Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Unikátní portál pro své klienty spustila Axa Assistance

Cestovatelé na novém portálu naleznou bezpečnostní varování, informace o výskytu nemocí a epidemií, doporučená očkování, podmínky pro udělení víza, umístění ambasád a spoustu dalších užitečných informací. Široké pokrytí zahrnuje velké množství zemí a kontakty na mezinárodní síť nemocnic.

Portál je online aktualizován v reálném čase. Díky tomu dohledají klienti kvalitní lékařské zařízení a platné bezpečnostní informace během několika sekund. Portál je přístupný i z tabletu nebo chytrého telefonu.

„Portál My Travel Space našim klientům dává výhodu koncentrace nejdůležitějších informací na jednom místě. Odpadá tak čas strávený na nejrůznějších webových stránkách i obava z nepřesných nebo zastaralých informací. Podporujeme tím naše přesvědčení , že cestovní pojištění není jen o limitech, ale také stále více o podpůrných a asistenčních službách,“ uvedl ke spuštění Lukáš Přikryl z Axa Assistance.

Od září 2015 se všichni klienti, kteří si sjednají cestovní pojištění od AXA Assistance, mohou zaregistrovat na novém unikátním portálu www.MyTravelSpace.cz, kde naleznou veškeré potřebné informace o svých vybraných destinacích. Při registraci klient jednoduše vyplní základní údaje včetně čísla pojistné smlouvy a následně si může jednotlivé země uložit do seznamu. Spolu s tím má možnost si své cesty efektivně naplánovat a uzpůsobit si dostupná nastavení.

Nejdůležitějším obsahem portálu jsou nová bezpečnostní varování, zdravotní informace o výskytu epidemií a jiných onemocnění, rady a tipy, kontakty, umístění letišť, ambasád a dalších důležitých budov, podmínky pro udělení víza a další užitečné informace. Díky pravidelným aktualizacím v reálném čase jsou veškeré bezpečnostní informace vždy platné v souvislosti s aktuálním děním ve vybrané zemi.

K dispozici je též neustále aktualizovaná databáze nemocnic, jež jsou s AXA Assistance smluvně vázány. V případě potřeby akutního ošetření tak klienti mohou snadno vyhledat spolehlivé lékařské zařízení a nemusí se obávat odmítnutí pomoci, což bývá častým rizikem zejména v exotických oblastech. Výhodou je poté i responzivní design, který umožní prohlížet obsah portálu na všech dostupných zařízeních. Všichni zaregistrovaní klienti tak mají k dispozici účinný nástroj nejen před odjezdem do ciziny, ale i na cestách samotných.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP