Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Vánoční kampaň s Home Credit

Agentura Ogilvy & Mather připravila pro Home Credit novou kampaň Bezva Vánoce, se kterou se budou zákazníci od listopadu setkávat v obchodech a v regionálních rádiích. Přestože společnost komunikuje hotovostní půjčku po celý rok, na Vánoce rozšiřuje svou nabídku o další produkt. Bezva Vánoce je program, který garantuje vrácení všech úroků při koupi zboží na splátky.

Kampaň Bezva Vánoce motivuje zákazníky k okamžitému nákupu. Lidé si mohou ve vybraných obchodech pořídit na splátky prakticky cokoliv a všechny zaplacené úroky se jim vrátí nazpět. „Kampaň cílí jak na ty, kteří už vyrazí na vánoční nákupy s tím, že dárky pořídí na splátky, ale také na ostatní, kteří hotovost sice mají, přesto se jim líbí nabídka na vrácení všech úroků a na splátky nakoupí,“ říká František Mareš, Account Director z Ogilvy & Mather.

Na možnost koupě vánočních dárků na splátky upozorní zákazníky POS materiály. Balónky nadnášející vánočně zabalený dárek ilustrují, že s možnostmi nákupu na splátky jsou vánoční nákupy hned lehčí. Kampaň doplňují rozhlasové spoty v regionálních rádiích.



Čtěte také

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing V nové kampani Cofidis představuje půjčku a konsolidaci s garancí RPSN

marketing Wüstenrot zafixuje úrokovou sazbu i na třicetileté období!

marketing Dva důležité dotazy kolem půjček a pojištění

marketing Creditas úročí vklady na spořícím účtu 1%

marketing Wüstenrot připravil ještě zajímavější nabídku bytovým družstvům a společenstvím vlastníků jednotek

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky