Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zabezpečení na penzi letos preferuje 65 % klientů RENTIA

RENTIA, divize společnosti AWD ČR, která se specializuje na soukromé financování penze, zaznamenala v první polovině letošního roku vyšší zájem o produkty související s důchodovým zabezpečením. Oproti stejnému období loňského roku jde o 5% nárůst. Podle statistik společnosti za první pololetí 2011 projevilo 65 % klientů zájem o spoření či investování s cílem zabezpečení na důchodový věk.
Téměř dvě třetiny klientů RENTIA, letos projevily zájem o některý z produktů v oblasti zabezpečení penze. Statistiky potvrzují setrvalý nárůst zájmu o tyto finanční produkty. Zatímco ve stejném období loňského roku se o možnosti investic a spoření na penzi zajímalo 60 % zákazníků, letos je tento podíl ještě vyšší. Zvýšený zájem o zabezpečení penze souvisí s plánovanými změnami v důsledku důchodové reformy.

„Příprava důchodové reformy a větší pozornost, kterou tématu důchodů věnují média, se v letošním roce projevila na vyšším zájmu klientů o zabezpečení penze,“ uvedl Kamil Durčák, produktový manažer RENTIA, divize AWD ČR. „Ve druhé polovině roku očekáváme další nárůst poptávky po produktech z oblasti zabezpečení penze a jednorázových garantovaných produktech,“ doplnil Durčák.

Ve srovnání s prvním pololetím loňského roku zaznamenala RENTIA pokles zájmu o pojistnou ochranu majetku. Za prvních šest měsíců 2011 projevilo o tyto produkty zájem pouze 5 % zákazníků, což představuje meziroční pokles o 5 %. Tento trend ale odpovídá statistikám České asociace pojišťoven, které v celé oblasti neživotního pojištění udávají mírný meziroční pokles předepsaného pojistného o 2,57 %.

V oblasti ochrany příjmů je zájem zákazníků stabilní, tyto produkty volilo v letošním roce 30 % klientů RENTIA. Mění se jen preference konkrétních nabídek pojišťoven. „U některých produktů, jako jsou například rodinná životní pojištění, evidujeme až 10% meziroční nárůst prodejů. Celkově však zájem o pojistnou ochranu příjmů zůstává na úrovni loňského roku,“ dodal Kamil Durčák.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing Spoření na penzi v novém kabátě

marketing VÚB, jedna z největších bank na Slovensku, přichází do Česka se spořením bez limitů. Nabídne aktuálně jeden z nejvyšších úroků na trhu 6,15 % p.a. a úročení vkladů na denní bázi

marketing Hello bank! má nejlepší spořicí účet roku 2O2O

marketing ČSOB a Poštovní spořitelna zvýhodňují termínované vklady, úroky činí až 1,4 %

marketing Chytřejší spoření od ING je zpět, vrací se i dvouprocentní roční sazba

marketing ČSOB přinese atraktivnější úroky na spořicích účtech

marketing Spořicí účet Creditas bude mít nově úročení dvě procenta ročně